  • 121. Data: 2023-08-16 09:51:06
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-16 o 09:00, Myjk pisze:

    > Podobnie było jak wysrałeś z siebie jaka to konfedera była mondra w sprawie
    > zboża i że to rzekomo Tusk powtarzał po konfederze, ale jak miałeś
    > przytoczyć ich wypowiedzi to już łeb w piasek schowałeś i cisza do dzisiaj.

    Nie ośmieszaj się

    Konfederacja dostawała zjeby od samego początku wojny za krytykę
    uregulować traktujących Ukraińców dokłądnie tak samo jak Polaków
    włącznie z przyznawaniem PESELU

    Tak samo było ze zbożem. Ja ciągle dostaję zjeby za linki do
    konfederackich linków ale właśnie tam były ostrzeżenia że zboże wpływa
    bez żadnej kontroli do polski.

    KŁAMIESZ KŁAMIESZ I BĘDZIESZ KŁAMAŁ

    Twoje ideologia została obalona a Ty dalej hcesz współobywateli zmuszać
    do kupowania określonego towaru i zabierać im ciężko zarobione pieniądze.

    Więcej słuchaj Konfederacji a mniej Tuska.

    Będziesz więcej wiedział i wcześniej

  • 122. Data: 2023-08-16 10:17:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-15 o 11:54, Myjk pisze:
    > I co z tym zrobiłeś, konfederacki dzbanie?
    > Naprawiłeś żeby nie uciekał?

    Jak trzeba było to naprawiałem albo uzupełniałem czynnik.

    Mam przekonanie graniczące z pewnością że wymiana całej instalacji na
    nową nic by tu nie zmieniała.

  • 123. Data: 2023-08-16 12:23:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Aug 2023 09:50:31 +0200, Cavallino wrote:

    > Obecnie seryjnie produkowana tesla jest jednym z najszybciej
    > odbieralnych elektryków
    > To że czegoś dowiedziałeś się pół roku temu, nie oznacza że nadal jest
    > aktualne.
    > Świat pędzi naprzód, bez Twojego udziału.

    Ale na czesci po wypadku ile sie czeka?

    J.

  • 124. Data: 2023-08-16 12:35:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2023 o 12:23, J.F pisze:

    > Ale na czesci po wypadku ile sie czeka?

    Pewnie różnie, jak to przy Amerykańcach, albo i lepiej.
    Podstawowe części są od ręki, inne do ściągnięcia.

  • 125. Data: 2023-08-16 14:42:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Aug 2023 10:17:39 +0200, _Master_ wrote:

    > Jak trzeba było to naprawiałem albo uzupełniałem czynnik.
    >
    > Mam przekonanie graniczące z pewnością że wymiana całej instalacji na
    > nową nic by tu nie zmieniała.

    W sensie, ze nowa klima samochodowa popuszcza?
    Moje ~15 lat wytrzymały.

    No chyba, ze ktos wczesniej dolał.

    J.

  • 126. Data: 2023-08-16 14:58:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-15 o 11:46, Myjk pisze:
    > Każdy myślący człowiek (czyli nie ty, konfederacka kurwo) wie, że LPG to
    > odpad a nie pełnoprawny produkt i nijak by go nie wystarczyło nawet na 1/3
    > pojazdów, a obecna, relatywnie niska, cena, by poleciała w kosmos (tak
    > debilu z konfederacji który jak typowy konfederodzban na bakier jest z
    > wiedzą o rynku, popyt i podaż się kłania).

    Nic nie stoi na przeszkodzie aby w miastach gdzie natężenie jest
    największe większością były auta LPG.

    Mowa o realny poprawieniu powietrza za kilka miesięcy a nie za 10 lat.

    Jeśli jesteś za czystszym powietrzem w miastach to dlaczego chcesz
    czekać latami na poprawę?

    AAAAAA A może masz to w doooopie bo jesteś ideologicznym sekciarzem.
    bożki z brukseli kazały i tak ma być ;-)

  • 127. Data: 2023-08-16 15:01:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-15 o 11:46, Myjk pisze:
    > Łżesz jak bura suka. Przy spalaniu LPG w silniku też powstają trujące ludzi
    > związki, mniej niż z benzyny czy diesla, ale nadal powstają.

    A czyli zauważasz różnicę?

    Skoro ona jest to dlaczego ni chcesz jej wykorzystać?

    To pewnie zauważasz różnicę też w ścieraniu opon przy jeździe 2x
    cięższym samochodem elektrycznym?

    I najważniejsze pytanie:

    Czy wierzysz że proponowane uregulowania poprawią globalną atmosferę na
    ziemi?

  • 128. Data: 2023-08-16 15:03:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-15 o 11:46, Myjk pisze:
    > Oczywiście że chcę czystego powietrza, w związku z tym jak ci elektryczny
    > samochód nie pasuje, to możesz furmanką poginać -- wszystkim byle nie
    > spalinowym trujacym mnie syfem napędzanym ruskim i turbańskim paliwem.

    Niestety żyjesz w tfuuuudemokracji i musisz się dostosować do większości
    która nie wierzy w Twoją religię.

    Jak chcesz przemocą innym coś nakazać to napotkasz na opór.

    Inni też muszą wąchać Twoje wydzieliny. Ale to jeszcze nie powód aby Cię
    skierować do komory gazowej ;-)

  • 129. Data: 2023-08-16 15:06:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Aug 2023 12:27:00 +0200, J.F

    > No i nastapiło ocieplenie bez udziału człowieka.
    > A wczesniej kilka innych.

    Jakie to były przedziały czasu? Też w dziesiątkach,
    w porywach 2 setkach lat, czy raczej już tysiącach?
    Bo jakoś przez minione 2000 lat tempeartura rosła
    maksymalnie przez 20 lat (średnio przez 10), potem
    spadała. Od około 200 lat temperatura, nie to że
    rośnie, ona ZAPIERDALA niezmiennie w górę.

    > Przez 10 tys lat sie troche uzbierało.

    Aha, czyli to jest ten okres zmian o którym wspominasz
    vs niecałe 200 lat emisji przez człowieka?

    > Spaliniaki zlikwidujemy, a wulkany zostaną :-)

    Z wulkanami przyroda sobie poradzi, z człowiekiem,
    jak widać, przyrodzie słabo idzie. No ale foliarze
    wiedzą swoje, bo nauka to dla nich pies.

    > Dobra, wulkany dobre są, klimat oziębiają :-)

    Paradoksalnie tak, ignorancie. Tzw. "małe zlodowacenia" w AFAIR 13 czy 15
    wieku były wywołane właśnie erupcjami wulkanów, które obok CO2 wyrzucają w
    atmosferę także pyły, bardzo małe pyły, które odbijają ciepełko ze
    słoneczka. Kluczowe jest jednak, że były to zjawiska LOKALNE a nie globalne
    jak obecnie.

    > Badania na zamówienie :-)

    Tak sobie tłumacz foliarzu.

    > Wolisz lodowiec?

    No tak, dla ciebie jak zwykle nie ma odcieni szarości,
    jest tylko czarne albo białe.

    > Ale ale ... im cieplejszy klimat, tym wiecej wody z ocenanów paruje, i
    > spada jako deszcze ... tylko niekoniecznie u nas.

    Długo nad tym myślałeś?

    > Cztery zloodowacnia były "ostatnio".

    Tak trudno konkretnie napisać okres? Ja rozumiem że tego nawet nie wiesz
    więc musisz się uciekać do takich określeń, ale w takim razie po cholerę w
    ogóle piszesz?

    > Co trzeba zrobić, aby nie było piątego?

    Musisz się pierdolnąć z rozpędu w ścianę.
    Zrób to, gwarantuję że zadziała.

    > Ile z tego juz zrobilismy, i czy mozemy sie zatrzymać ? :-)

    Jak się już rozpędzisz w tę ścianę, to się nie zatrzymuj.

    > No i nie wiadomo ...

    Wiadomo. To że jesteś ignorantem faktów nie zmienia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 130. Data: 2023-08-16 15:08:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-15 o 11:46, Myjk pisze:
    > Różnica jest
    > taka, że niemcy się relatywnie szybko otrząsneli i idą już w drugą stronę,
    > a takie konfederackie debile jak ty dalej ciągną w stronę ruskiego wschodu
    > chcąc Polskę wyprowadzić z unii.

    Bo widzisz... Ty wszystkich którzy mają inny pogląd nazywasz
    poplecznikami putina i uważasz ich za gorszych i szkodliwych.

    Ja tylko grzecznie zwracam Ci uwagę że nie masz argumentów na poparcie
    swojej tezy że jeżdżenie ekektrykami w Europie spowoduje cofnięcie
    ocieplenia klimatu.

    Jeśli chcesz dobra dla ludzi to pozwól im się przygotować na ocieplenie.

    Tak to też będzie kosztować ale będzie to mądrzejsze niż utopia która
    doprowadzi do kryzysu energetycznego i zubożenia społeczeństwa.