    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Date: Sun, 13 Feb 2011 23:18:36 +0100

    W dniu 2011-02-13 22:17, J.F. pisze:

    > A co bys zrobil jakby ci tablica znikla w czasie wycieczki do
    > Hiszpanii :-)

    Zgłosiłbym fakt na tamtejszej policji oraz odwiedziłbym ambasadę czy
    inny konsulat. Zapewne mają odpowiednie procedury na takie sytuacje.

    > Zapewne. Ale wygladaja .. zenujaco i podejrzanie :-)

    Ale są określone.

    > I zachodnie policje tak swietnie te przepisy znaja :-)

    Nie, ale mniej więcej wiedzą jak wygląda wzór polskiej tablicy
    rejestracyjnej i na pewno nie jest nim kartka papieru.

    > Ciekawe co na to niemiecka policja. Bo ona mniej wiecej wie jak
    > wyglada polski DR :-)

    To już jej zmartwienie. Masz dokument uprawniający się do poruszania
    samochodem, który na nim widnieje. Ciekawe czy wschodnie dowody
    rejestracyjne mają opis pól po np. angielsku. Ciebie interesuje tylko
    to, że nie łamiesz przepisów administracyjnych. Skoro ktoś dopuścił
    poruszanie się pojazdem zagranicą, do którego wydano dowód tymczasowy to
    zapewne ujął to też w ustaleniach międzynarodowych.

    > Myslisz ze cie to usprawiedliwia ? :-P

    W ogóle mnie to nie usprawiedliwia. Ten wpis miał na celu zobrazowanie,
    jak do takich sytuacji podchodzi polska policja.

    Tak, widziałem emotikony w Twoim poście ;-)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia