  • 41. Data: 2015-03-24 23:08:16
    Temat: Re: Wyrejestrowanie samochodu po sprzedaży i pytanie o OC
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Mar 2015 09:34:20 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Znasz definicję słowa "urząd" i "wydział"?. To dopasuj je do instytucji
    >w której rejestruje się auta.

    Ja tam auto rejestruje w Urzędzie Dzielnicy, w wydziale komunikacji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 42. Data: 2015-03-24 23:14:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Ja tam auto rejestruje w Urzędzie Dzielnicy, w wydziale komunikacji.

    w Urzędzie dzielnicy jest tylko delegatura starostwa :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-03-24 23:21:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Mar 2015 22:14:55 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >w Urzędzie dzielnicy jest tylko delegatura starostwa :)

    Dokładnie do Wydział Obsługi Mieszkańców, Delegatura Biura
    Administracji i Spraw Obywatelskich, Dział Rejestracji Pojazdów i
    Wydawania Uprawnień. Uff... trochę toto zawiłe :)

    I akurat w Warszawie to jest delegatura Pani Prezydent ;)

  • 44. Data: 2015-03-24 23:21:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

> [...]
    > Wydawania Uprawnień. Uff... trochę toto zawiłe :)
    >
    > I akurat w Warszawie to jest delegatura Pani Prezydent ;)

    ale Pani Prezydent w roli Starosty bo miasto na prawach powiatu :)

  • 45. Data: 2015-03-25 01:05:07
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Tom N" wydumał(a) w wiadomości ID
    .150324.invalid

    > A teraz sio do wora, od kilku lat tam nikogo nie było...

    Też bym go dodał ale czasem mam problem z przełknięciem drinka. Jak sobie czasem
    przeczytam "Trybuna" to... lepiej mi się popija, znaczy łyk--smak poprawia :)
    --
    Michael________

  • 46. Data: 2015-03-26 16:52:36
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>