-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Mari@" <m...@w...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyprzedzanie... nie do końca udane.
Date: Fri, 07 Mar 2014 11:24:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <lfc6pr$t4$1@node1.news.atman.pl>
References: <8...@4...com>
<lfamr5$7hd$1@news.dialog.net.pl> <lfb2sh$u9s$1@node1.news.atman.pl>
<lfc5pp$vk9$1@node1.news.atman.pl> <t9e0n68p0zc9$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 87-207-47-63.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1394187899 932 87.207.47.63 (7 Mar 2014 10:24:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2014 10:24:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
In-Reply-To: <t9e0n68p0zc9$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526549
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-07 11:11, Myjk pisze:
> Fri, 07 Mar 2014 11:07:51 +0100, Mari@
>
>> *** Wszystko to tylko gdybanie obserwatorów z internetu, ale uważam, że
>> nie do końca się zachował dobrze bo mógł lepiej. Mimo tego, że są
>> barierki na moście to z każdej strony jest metr pobocza, jakby tirman
>> się przesunął na margines to mogłoby się na *urwach skończy.
>
> Przestań siędoszukiwać problemów u "TIRmana". Manewr wyprzedzania był
> wykonany SKRAJNIE źle. Żadne działanie "TIRmana" by tu sytuacji nie
> uratowało. Żadnej moralnej odpowiedzialności przypisać mu nie próbuj.
*** Nie próbuję. Wydaje mi się, że nikt nie podważa winy babki w skodzie
i źle wykonanego manewru wyprzedania, który zrąbała totalnie, ale szukam
sposobu naprawienia jej i wydaje mi się z tej perspektywy, że można było
tego jeszcze uniknąć. Gość w lexusie też jak zaczarowany jedzie
środkiem, a przecież od dłuższej chwili ma na swoim pasie jadący z
naprzeciwka samochód.
Wszyscy jakoś zesztywnieli za kierownicą.
--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
+ Slow Rider & Road Lamer MC President +
+ "cos byc musi do cholery za zakretem" +
+------- mariarider[malpa]op.pl --------+
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.14 11:28 Myjk
- 07.03.14 12:03 WOJO
- 07.03.14 12:12 Artur Maśląg
- 07.03.14 17:33 jerzu
- 07.03.14 20:03 b...@p...onet.pl
- 07.03.14 20:10 giecik
- 07.03.14 21:30 Poldek
- 08.03.14 16:55 Marek Dyjor
- 08.03.14 17:05 Marek Dyjor
- 08.03.14 18:09 the_foe
- 08.03.14 18:11 the_foe
- 08.03.14 22:36 Kamikazee
- 09.03.14 12:50 neelix
- 09.03.14 12:59 neelix
- 09.03.14 13:06 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]