  • Data: 2014-03-07 20:03:05
    Temat: Re: Wyprzedzanie... nie do końca udane.
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >uważam, że
    >
    > nie do końca się zachował dobrze bo mógł lepiej. Mimo tego, że są
    >
    > barierki na moście to z każdej strony jest metr pobocza, jakby tirman
    >
    > się przesunął na margines to mogłoby się na *urwach skończy.

    Przecież jedzie przy samej krawędzi, zjazd ciężarówką na miękkie pobocze, do tego
    gwałtowny, z reguły kończy się wywrotką i zamiast wątku o idiotce ze Skody, była by
    tu dyskusja o kolejnym pojebańcu z tira co to jeździć nie potrafi a zapierdala.
    Szerzej robi się tam dopiero na samym mostku, ale musiał by zjechać jeszcze przed
    nim, ryzykując dzwona we własnym wykonaniu. Zrobił najlepsze co mógł - siedząc 2
    metry wyżej, do tego będąc trochę bliżej pierwszy widzi co jest za szczytem (chociaż
    i tak za późno) i orientując się w całej sytuacji (Skoda i Lexus jeszcze się nie
    widzą) hamuje żeby dać szansę Skodzie schować się przed niego. Może gdyby nie
    wyprzedzała go tak pizdowato, była już solidnie rozpędzona i na wysokości kabiny a
    nie dopiero w połowie naczepy, to by się udało
    Dziwi mnie tylko, że wszyscy skupiają się na technice wykonania manewru, a nikt się
    nawet nie zająknie na temat miejsca w którym to zrobiła. Przecież pod górę i bez
    widoczności drogi za niezbyt odległym szczytem (pomijając już ciągłą, która już na
    pierwszy rzut oka jest tu jak najbardziej na miejscu) nie powinna w ogóle się do tego
    zabierać. To jest przecież najistotniejsze w tej sprawie. Nawet tak samo źle wykonany
    manewr, ale w miejscu z odpowiednią widocznością skończył by się prawdopodobnie
    najwyżej na strachu, bo nawet jeśli sama główna bohaterka tego filmu by się nie
    zreflektowała, to zarówno kierowca lexusa, jak i ciężarówki mogli by zareagować dużo
    wcześniej i uratować sytuację, niezależnie od sposobu wykonania tego manewru.