    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wyprzedzanie... nie do końca udane.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 6 Mar 2014 23:26:52 +0100

    Dnia Thu, 06 Mar 2014 18:13:47 +0100, jerzu napisał(a):

    > http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F2
    0140303%2FAGLOMERACJABIALOSTOCKA%2F140309921

    > To jest przykład polskiego wyszkolenia. Nacisk na parkowanie, jazda w
    > trasie? Po co to komu? To powinni pokazywać na kursach "Jak nie należy
    > wyprzedzać".

    Weźcie mi wytłumaczcie, dlaczego na tych wszystkich filmach, na których
    zderzają się czołowo, ten wyprzedzający wpada na końcu na pomysł żeby
    uciekać w lewo...

    Droga zazwyczaj jest na tyle szeroka że jak każdy ucieka w prawo, to
    poboczem czy asfaltem, ale trzy samochody mieszczą się tak, że nawet sobie
    lusterek nie trzeba urwać.

    No ale jak ktoś wpada na pomysł żeby załatwić sprawę "po angielsku" to już
    wszystko tylko w rękach opatrzności.