  • Data: 2014-03-06 19:49:04
    Temat: Re: Wyprzedzanie... nie do końca udane.
    Od: giecik <g...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 19:09, jerzu pisze:

    > Da, da. Może jakby zaczęła taki manewr podczas kursy, a instruktor
    > zaczął spierdalać z uata podczas jazy, to jest szansa że by się nad
    > tym zastanowiła.
    > A już o technice jazdy to nie wspomnę. No ale najważniejsza jest
    > wiedza jak sprawdzić poziom oleju lub uzupełnić płyn do spryskiwaczy.

    Powiem coś z praktycznego punktu widzenia.
    Kandydaci na kierowców od szkół jazdy oczekują jak najniższej ceny,
    bezstresowego nauczania i jescze raz najniższej ceny.
    A że właściciele szkół to biznesmani to robią kurs 60 godzinny za 900
    zł. Przecież z daleka śmierdzi to przekrętem ale ludziom się podoba.

    Dla odwrócenia sytuacji jeśli bierze się więcej ( odpowiednio dla swojej
    pracy ) i uczy kursantów zgodnie ze sztuką to ma się opinię
    czepialskiego, drogiego i w ogóle do dupy.

    Dlatego też od niedawna przestałem pracować jako instruktor bo nie godzę
    się na taki stan rzeczy i wolę w tym nie uczestniczyć.