    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyprzedzanie... nie do końca udane.
    Date: Thu, 6 Mar 2014 18:31:00 +0100

    Dnia Thu, 06 Mar 2014 18:13:47 +0100, jerzu napisał(a):

    > http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F2
    0140303%2FAGLOMERACJABIALOSTOCKA%2F140309921

    > To jest przykład polskiego wyszkolenia. Nacisk na parkowanie, jazda w
    > trasie? Po co to komu? To powinni pokazywać na kursach "Jak nie należy
    > wyprzedzać".

    Sorry Jerzu, ale szkolenie nic nie da jak taka ślepa komenda rozpoczyna
    manewr na ciągłej linii. Na pewno kobieta miała na egzaminie pytanie co
    oznacza linia jednostronnie ciągła, czy jak to się tam nazywa teraz. Była
    jednak zwyczajnie głupia i z premedytacją łamała przepisy - rozpędzanie na
    piątym biegu 60-konnego potwora to tylko wisienka na torcie.

    A błędy się ludziom zdarzają: ja latam teraz po kilka tysięcy kilometrów
    miesięcznie, jeżdżę raczej spokojnie, a dziś udało mi się tak pięknie nie
    wycelować przy wyprzedzaniu, że ciężarówka z przeciwka robiła test łosia,
    żeby mnie nie zabrać pod zderzak.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek