  • 51. Data: 2018-11-11 12:33:28
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 02:50, Queequeg pisze:

    > I jest, tylko nieustandaryzowana. Jak widzisz bat na dachu to możesz
    > założyć, że gość ma CB. Czasem to założenie jest słuszne, a czasem
    > odpowiada ci cisza, bo może ma, ale wyłączone...

    CB nie nadaje się.

  • 52. Data: 2018-11-11 12:37:28
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-10 o 13:52, Shrek pisze:

    > Albo jak juz napisałem - rozsądny kierowca, co jak widzi, że ktoś bez
    > powodu zwalnia, to zakłada że powód jednak istnieje, tylko on póki co go
    > jeszcze nie widzi.

    Przed zwalnianiem też za mną jechał. Jaki wtedy był powód?

    > Nic nie widział - to troll.

    Nie, Ty jesteś trol, twoje zachowanie o tym świadczy
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

  • 53. Data: 2018-11-11 12:37:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

    Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 54. Data: 2018-11-11 12:38:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Nov 2018 12:22:04 +0100, w <5be810dd$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?

    Takie sprawiasz wrażenie.

    > To było pytanie retoryczne.

    Really?

  • 55. Data: 2018-11-11 12:42:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 12:37, PiteR pisze:

    > Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

    No i tu dochodzimy do wniosku, że czasem szczęściu nalezy pomóc (a
    raczej pechowi utrudnić) puszczając przedskoczka;)

    Shrek

  • 56. Data: 2018-11-11 12:43:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 02:49, Queequeg pisze:

    > Jak samochód, który jedzie przede mną, nagle zwalnia pozornie bez powodu
    > to zakładam, że widzi coś, czego ja nie widzę, i wcale nie dzieje się to
    > bez powodu. Może jak go wyprzedzę to uderzę w kota, który właśnie
    > przechodzi przed jego maską?
    >
    > W takiej sytuacji chyba lepiej już byłoby odbić maksymalnie do prawej,
    > wrzucić awaryjne i się zatrzymać. Ewentualnie może machnąć ręką przez
    > okno, że "wyprzedzaj"? Nie widziałem, żeby samochody tak robiły, ale
    > motocykle czasem tak robią. A może wrzucić kierunek w prawo...?

    A ja myślę, że jak się jedzie szybciej niż ktoś inny to się go wyprzedza.

  • 57. Data: 2018-11-11 12:46:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > No i tu dochodzimy do wniosku, że czasem szczęściu nalezy pomóc
    > (a raczej pechowi utrudnić) puszczając przedskoczka;)
    >
    > Shrek

    dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 58. Data: 2018-11-11 12:49:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 12:46, PiteR pisze:

    > dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

    Coś zakręciłeś. Ogon wystaje z dupy sam dupy nie posiadąc, więc twój
    postulat jest awykonalny:P

    Shrek

  • 59. Data: 2018-11-11 12:51:08
    Od: l...@g...com

    Na pobocze zjeżdźa się tylko wtedy, gdy jest dobra widoczność i dluga prosta, bez
    ludzi na horyzoncie. A reszta to pitolenie Akarma.

  • 60. Data: 2018-11-12 13:55:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2018 16:17:04 +0100, kk napisał(a):
    > Jadę se wczoraj drogą. Jadę jadę aż ... nawigacja mi w końcu napisała że
    > przejechałem zjazd. Więc se myślę ... zawrócę. Ale że żadnego zjazdu nie
    > ma a za mną samochody to se dalej myślę ... mamy dwa pasy, więc jak
    > zwolnię to mnie wyprzedzą i sobie bezpiecznie zawrócę na drodze jak już
    > nikogo nie będzie. Zwalniam, gość za mną też zwalnia, zwalniam jeszcze
    > bardziej, gość zwalnia. To zwalniam jeszcze bardziej, prawie stoimy,
    > gość dalej za mną. Co to k.. jest?! Nie uczyli na kursie jak wyprzedzać?

    No tak prawde mowiac ... chyba nie uczyli.
    Kursant nie jest od wyprzedzania.

    Choc na 2 pasach w jedna strone, to by mogli ...

    J.