-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <54476893$0$19405$65785112@news.neostrada.pl>
<m27s1c$4la$1@node1.news.atman.pl>
<54479501$0$12630$65785112@news.neostrada.pl>
<m284op$epf$1@node1.news.atman.pl>
<5447a511$0$11139$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<5447bc83$0$11147$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<5447ed4f$0$11135$65785112@news.neostrada.pl>
<5448bca2$0$11148$65785112@news.neostrada.pl>
<54494c86$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<544966c8$0$11141$65785112@news.neostrada.pl>
<544980de$0$12641$65785112@news.neostrada.pl>
<544ac526$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<Pine.WNT.4.64.1410270957100.1932@quad>
<1...@p...pl.invalid>
<1...@p...pl.invalid>
<544e2574$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Subject: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
Date: Mon, 27 Oct 2014 12:30:36 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 44
Message-ID: <544e2cdc$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.198.24
X-Trace: 1414409436 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12636 83.27.198.24:50717
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548106
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
Hello J.F.,
>>> Ja jestem laikiem. Ale jak patrzyłem na zdjęcia tej tablicy z
>>> wywalonym bezpiecznikiem, to nie musiałem go szukać - on kłuł w
>>> oczy.
>> Lotnictwo troche inaczej dziala - jest awaria, to pilot siega po
>> ksiege, otwiera na wlasciwej stronie i czyta stosowna procedure.
>> A tam jest krok po kroku napisane co robic.
>Jasne. Tylko ponoć wieża pytała o bezpieczniki i ponoć pilot
>odpowiedział, że sprawdził.
Ponoc. Masz tu dokumenty - wyppadek nr 1400/11
http://www.mir.gov.pl/Transport/Transport_lotniczy/P
KBWL/Rejestr_zdarzen/Strony/Rejestr_2011.aspx
i nic tam nie pisza ...
>===8<===
>Wieża pyta: czy bezpiecznik jest włączony? Nagrania z czarnych
>skrzynek zarejestrowały zarówno to pytanie, jak i odpowiedź: ,,Tak".
>===8<===
>> Mozliwe tez ze pilot odwrocil glowe, pobieznie obejrzal ... no i
>> nie
>> zauwazyl, czy bezpiecznik wyskoczyl jakos niewidocznie.
>> A po ladowaniu wyskoczyl na dobre ...
>Raczej mu się nie chciało głowy wychylić i noga mu zasłoniła.
Moze. Aczkolwiek ... wolalbys ladowac na brzuchu czy d* ruszyc z
fotela i sprawdzic te bezpieczniki ? A jeszcze mozesz wydelegowac
drugiego..
Zeby bylo samochodowo - samolot bez kol jest kompletnie niesterowny,
tak jak samochod postawiony bokiem, a nawet gorzej. Sunie z
poczatkowym wektorem predkosci.
Trzeba bardzo precyzyjnie podejsc, zeby sunal po pasie, a nie zaczal
ryc trawnika, co sie moze zle skonczyc przy predkosci 300km/h - i
piloci o tym wiedza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.14 09:51 Tadeusz
- 29.10.14 10:10 RoMan Mandziejewicz
- 29.10.14 10:42 Liwiusz
- 29.10.14 11:38 masti
- 29.10.14 16:46 Liwiusz
- 02.11.14 21:11 janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-17 nie wyrzucaj starych opon
- 2024-12-17 znów elektryk:P
- 2024-12-17 "Ręczny" a przegląd.
- 2024-12-17 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-17 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-12-17 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-17 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-17 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-17 Kraków => Software .Net Developer <=