eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury?Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
    ews.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pagh99$4h3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paiqrq$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <palsid$30b$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <paoeds$caa$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pat0tf$ea6$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 14 Apr 2018 19:00:09 GMT
    Lines: 66
    NNTP-Posting-Host: 79.173.26.77
    X-Trace: 1523732409 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 676 79.173.26.77:63878
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4803
    X-Received-Body-CRC: 2833231705
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629070
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    >> Jedyny błąd który pokazuje komputer diagnostyczny to P2002.
    >> Wtryski sprawdzoen i leją.
    >
    > Jeśli wtryski leją, to trzeba to natychmiast zrobić. Ekonomiczna i
    > skuteczna regeneracja - jeśli masz farta i są to jakieś proste
    > wersje. U mnie piezzoelektryczne tylko na nowe mogłem wymienić. :-(
    > Lejący wtrysk bardzo skutecznie potrafi zniszczyć DPF i nie tylko.
    >
    Dokładnie. Własnie jestem na tym etapie.
    Nie opłaca sie regenrowac bo za regenrowane chca ponad 500zł a nowe mozna
    za 700-800 wyrwac.
    Niemniej i tak koszt spory.

    >> Ja juz takich co to po komputerze naprawiaja to juz przerabiałem -
    >> 10 rzeczy musieli wymienic zanim doszli, ze zepsute jest coś innego
    >> a komputer przekłamuje...
    >
    > Taaa... znam ten ból. Tak trafiłem do "kurnika" - jak go nazywam.
    > Warsztat wygląda jak porzucony kurnik lub dziupla, gdzie zaginione
    > samochody na części sprzedają. Wokół nie ma nic poza sporą liczbą
    > aut zaparkowanych na klepisku usianym muldami. Zdarzają się tam auta
    > z górnej półki.
    >
    > Syf wszechobecny, fakturę uzyskać to miesiąc proszenia się, ale
    > chłopaki robią nawet najbardziej wyszukane awarie. Zdarzyło się np.
    > że w jednym z aut któryś z komputerów tracił kontakt ze światem od
    > czasu do czasu. Podpięli oscyloskop, zobaczyli, że inny komputer
    > sieje szpilkami po magistrali i wymienili właściwy.
    >
    > Podesłałem do nich wspomnianego kolegę z Jaguarem i zatkanym w 35%
    > DPFem - jak się okazało. Silnik w tryb awaryjny zaczął wchodzić.
    > Podpięli komputer, podwyższyli tolerancję, kazali wypłukać
    > chemicznie w innym warsztacie filtr (płukanie zwiększa początkowo
    > stopień przytkania więc bez tej sztuczki nie dałoby się uratować
    > DPF) i wrócić na przywrócenie ustawień. Zgarnęli za to... 0zł :-D Im
    > zależy na pozyskiwaniu klientów i solidnej robocie. Jedyny mankament
    > to terminy.
    >
    > Piszę o tym bardziej jako ciekawostkę - jak w przedziwnych miejscach
    > można znaleźć fachowców. Nierzadko jest tak, że specjaliści po N
    > szkoleniach za granicą w markowych serwisach zachodnich marek
    > zakładają własne firmy i po normalnych cenach naprawiają auta. Robią
    > też to, co jest niewykonalne w ASO.
    >
    > Warto pogadać z taksówkarzami itp. Może Ci się uda trafić do
    > rzetelnej firmy.
    >
    Cos w tym jest.
    Załozyłem gaz w jednym z najbardziej renomowanych gazowników w miescie.
    Same kłopoty, poczawszy od uszkodzenia weza od wody przy instalacji
    poprzez ułamany krociec przy wtrysku itd. O nierównej pracy po
    przełączeniu na gaz nawet nie wspominam.
    Ceny o 500zł wieksze niz w innych zakładach.
    Trafiłem do gazownika którego warsztat wyglada jak złomowisko.
    Gosc za 600zł wymienił mi wtryskiwacze na barracudy, auto chodzi jak nowo
    narodzone. Zadnych problemów - tylko lać i jechać.



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: