-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <X...@1...0.0.1>
<pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pagh99$4h3$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<paiqrq$7qh$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<palsid$30b$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<paoeds$caa$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pat0tf$ea6$1@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 14 Apr 2018 19:00:09 GMT
Lines: 66
NNTP-Posting-Host: 79.173.26.77
X-Trace: 1523732409 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 676 79.173.26.77:63878
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4803
X-Received-Body-CRC: 2833231705
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629070
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Marek S p...@s...com ...
>> Jedyny błąd który pokazuje komputer diagnostyczny to P2002.
>> Wtryski sprawdzoen i leją.
>
> Jeśli wtryski leją, to trzeba to natychmiast zrobić. Ekonomiczna i
> skuteczna regeneracja - jeśli masz farta i są to jakieś proste
> wersje. U mnie piezzoelektryczne tylko na nowe mogłem wymienić. :-(
> Lejący wtrysk bardzo skutecznie potrafi zniszczyć DPF i nie tylko.
>
Dokładnie. Własnie jestem na tym etapie.
Nie opłaca sie regenrowac bo za regenrowane chca ponad 500zł a nowe mozna
za 700-800 wyrwac.
Niemniej i tak koszt spory.
>> Ja juz takich co to po komputerze naprawiaja to juz przerabiałem -
>> 10 rzeczy musieli wymienic zanim doszli, ze zepsute jest coś innego
>> a komputer przekłamuje...
>
> Taaa... znam ten ból. Tak trafiłem do "kurnika" - jak go nazywam.
> Warsztat wygląda jak porzucony kurnik lub dziupla, gdzie zaginione
> samochody na części sprzedają. Wokół nie ma nic poza sporą liczbą
> aut zaparkowanych na klepisku usianym muldami. Zdarzają się tam auta
> z górnej półki.
>
> Syf wszechobecny, fakturę uzyskać to miesiąc proszenia się, ale
> chłopaki robią nawet najbardziej wyszukane awarie. Zdarzyło się np.
> że w jednym z aut któryś z komputerów tracił kontakt ze światem od
> czasu do czasu. Podpięli oscyloskop, zobaczyli, że inny komputer
> sieje szpilkami po magistrali i wymienili właściwy.
>
> Podesłałem do nich wspomnianego kolegę z Jaguarem i zatkanym w 35%
> DPFem - jak się okazało. Silnik w tryb awaryjny zaczął wchodzić.
> Podpięli komputer, podwyższyli tolerancję, kazali wypłukać
> chemicznie w innym warsztacie filtr (płukanie zwiększa początkowo
> stopień przytkania więc bez tej sztuczki nie dałoby się uratować
> DPF) i wrócić na przywrócenie ustawień. Zgarnęli za to... 0zł :-D Im
> zależy na pozyskiwaniu klientów i solidnej robocie. Jedyny mankament
> to terminy.
>
> Piszę o tym bardziej jako ciekawostkę - jak w przedziwnych miejscach
> można znaleźć fachowców. Nierzadko jest tak, że specjaliści po N
> szkoleniach za granicą w markowych serwisach zachodnich marek
> zakładają własne firmy i po normalnych cenach naprawiają auta. Robią
> też to, co jest niewykonalne w ASO.
>
> Warto pogadać z taksówkarzami itp. Może Ci się uda trafić do
> rzetelnej firmy.
>
Cos w tym jest.
Załozyłem gaz w jednym z najbardziej renomowanych gazowników w miescie.
Same kłopoty, poczawszy od uszkodzenia weza od wody przy instalacji
poprzez ułamany krociec przy wtrysku itd. O nierównej pracy po
przełączeniu na gaz nawet nie wspominam.
Ceny o 500zł wieksze niz w innych zakładach.
Trafiłem do gazownika którego warsztat wyglada jak złomowisko.
Gosc za 600zł wymienił mi wtryskiwacze na barracudy, auto chodzi jak nowo
narodzone. Zadnych problemów - tylko lać i jechać.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
miliarderem" - Charlie Chaplin
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.18 00:41 Marek S
- 15.04.18 00:50 Marek S
- 15.04.18 07:00 Budzik
- 15.04.18 08:00 Budzik
- 15.04.18 07:59 Budzik
- 15.04.18 09:42 J.F.
- 15.04.18 18:12 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów