eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury? › Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Date: Wed, 11 Apr 2018 22:52:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <palsid$30b$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paapf9$rc4$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pagh99$4h3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <paiqrq$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1523479949 3083 89.69.207.111 (11 Apr 2018 20:52:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2018 20:52:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628766
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-11 o 22:00, Budzik pisze:

    >>> A sadzisz ze skad znam te dane? Przeciez własnie z komputera...
    >>
    > Trudno powiedziec czy skacze od sasa do lasa. Na wolnych obrotah
    > pokazuje 100mBar, jak sie go przegazuje i przytrzyma na obrotach to
    > spada do około 40 a ponoc powinno być 10.

    Szczerze mówiąc nie wiem jak u Ciebie powinno to wyglądać - mechanikiem
    nie jestem. Jedynie zainteresowałem kiedyś tematem głębiej gdy w
    elektronice swojego auta grzebałem. Mam komputer diagnostyczny, który
    pokazuje identycznie jak Star Diagnosis jeśli chodzi o DPF. Jeśli coś Ci
    to da, to mogę sprawdzić zachowanie DPF u siebie w funkcji temperatury
    itp. Jednakże nie będzie takich bzdur, że DPF jest zatkany w 130% albo,
    że nówka z salonu ma 40% zatkania :-D

    Komputer powinien też podpowiadać jakiego zakresu ciśnień należy się
    spodziewać, jaki jest stopień realnego zatkania w funkcji obrotów i jak
    kalkuluje sobie to ECU w Twoim aucie.

    Tak jak powiedziałem: 35-40% to zazwyczaj złom. Chodzi o to, że
    wypalanie polega na nadaniu temperatury całemu wkładowi ceramicznemu.
    Jeżeli jego połowa jest na beton zatkana, to nie dostają się do tej
    części gorące gazy oraz chemia do płukania. Nie ma jak wypalić tego
    fragmentu. Jeśli masz farta i to zatkanie rozłoży się jakoś na przemian
    z fragmentami przepuszczającymi, to może da się coś jeszcze zdziałać.





    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: