-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
Date: Sat, 7 Apr 2018 22:32:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <pab9t7$c72$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-33-177.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523133159 12514 87.205.33.177 (7 Apr 2018 20:32:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Apr 2018 20:32:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.0
In-Reply-To: <pa8n9o$r9c$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628473
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.04.2018 o 23:02, Marek S pisze:
> Gdy DPF zapełniony jest w 20% to już jest dużo. Auto wtedy może bardziej
> agresywnie załączać procedurę. U kolegi w Jaguarze, przy zapełnieniu
> DPFa w 35% włączał się tryb awaryjny. To było już za duże obciążenie dla
> silnika. DPF w tym stanie trudny jest do uratowania. Nawet chemiczne
> płukanie niewiele pomoże bo syf nie ma jak nasiąknąć preparatem. Dla
> porównania: przy 20% da się zejść do np 7% w ten sposób. Przy 35% udało
> się zejść zaledwie do 28%.
A ten procent wyświetlany na komputerze, to nie jest "stopień zużycia
filtra" a nie jego zapełnienia? Przecież filtr poza sadzą która się
wypala, zapycha się jeszcze chociażby popiołami ze spalania oleju. A
tego nie da się wypalić i pojemność z czasem maleje. Na podstawie
*szybkości* zachodzenia procesu wypalania aż do obniżenia temperatury w
filtrze (sadza została wypalona) komputer określa że filtr się
bezpowrotnie w jakimś stopniu zapycha i pokazuje procent jego zużycia.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.18 12:03 Myjk
- 08.04.18 12:57 Myjk
- 08.04.18 16:27 Mateusz Bogusz
- 08.04.18 19:35 Marek S
- 09.04.18 08:14 Myjk
- 09.04.18 08:24 Myjk
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:00 Budzik
- 09.04.18 18:25 Myjk
- 09.04.18 22:09 Marek S
- 10.04.18 05:00 Budzik
- 10.04.18 19:04 Marek S
- 11.04.18 22:00 Budzik
- 11.04.18 22:52 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=