  • 101. Data: 2012-02-21 13:38:00
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 01:35 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Oj tam, przecież wiadomo, że motocykle kupuje się do jeżdżenia szybko i
    > na tylnym kole, więc nie bajaj, że nie jeździsz ciągle na tylnym kole...

    Do pyrkania można sobie kupić GS500 czy inną XJ600 ale nie CBR 1000 RR.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2012-02-21 13:48:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2012 13:38, AZ pisze:

    > Do pyrkania można sobie kupić GS500 czy inną XJ600 ale nie CBR 1000 RR.

    Podstawę prawną poproszę.

  • 103. Data: 2012-02-21 13:49:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-02-2012 13:36, masti pisze:

    > te 200 najczęściej się pojawia w wyobraźni piszącego i to zwykle
    > komentuję.

    Obawiam się, że te 200 to jednak jest całkiem prawdopodobne w wielu
    przypadkach.

    > a moja krowa ma 80KM i fakt tylko 195 daje radę :)
    > Ale ja tam ścigaczy nie lubię

    Są niewygodne :P

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 104. Data: 2012-02-21 13:51:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 01:48 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Podstawę prawną poproszę.

    Tobie na wszystko trzeba podstawę prawną... Zejdź na ziemię. Robię
    motocyklem 30-40k rocznie i nie widziałem ani w Polsce ani w Europie
    (nawet na Słowacji) przepisowo jadącego przecinaka, więc jak są tacy to
    jest to znikomy ułamek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 105. Data: 2012-02-21 14:00:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2012 13:51, AZ pisze:

> [...]
    > motocyklem 30-40k rocznie i nie widziałem ani w Polsce ani w Europie
    > (nawet na Słowacji) przepisowo jadącego przecinaka, więc jak są tacy to

    Primo: Ja jeszcze nie widziałem na własne oczy wieloryba. Znaczy się nie
    istnieją?

    Secundo: 115km/h to też było "nieprzepisowo"

    Tertio: Nie sądź innych po sobie. Zwłaszcza wbrew ustalonym faktom.

    Quatro: Jak sam wspomniałeś, istnieje ułamek jeżdżący przepisowo.
    Dlaczego twierdzisz, że ten "musiał" jechać 200?

  • 106. Data: 2012-02-21 14:02:15
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.02.2012 szufla <b...@e...pl> napisał/a:

    > Dzieciaku, Walesa w wywiadzie duzo przed wypadkiem napisal, ze jego rekord
    > trasy Gdansk- Wawa to 2h6min to policz sobie jak mial srednia.

    Myślę że przywłaszczył sobie po prostu znaną opowiastkę o tym jak się
    z Warszawy do Gdańska jedzie w 2h + drobne parę minut.
    Słyszałem to wiele razy, od różnych bajarzy i na pytanie wyrażające "podziw".
    Ale naprawdę?
    Słyszałem, no ale, od tablicy do tablicy, bo się w mieście nie da, itd.

    > Na tej
    > podstawie mozna domniemywac, ze generalnie wolno nie jezdzil. Nikt nie
    > kupuje tego motocykla, zeby sie toczyc 50 na godzine.

    Można domniemywać że lubił opowiadać niezwykłe historyjki.

    > W podobnym czasie trase te przejechal moj znajomy z 15 lat temu na ZX11,
    > tylko, ze w nocy to bylo.
    > Malo wiesz.

    Tak tak, i we mgle.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 107. Data: 2012-02-21 14:02:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 02:00 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: Ja jeszcze nie widziałem na własne oczy wieloryba. Znaczy się nie
    > istnieją?

    No, możesz jak zwykle zaklinać rzeczywistość.

    > Secundo: 115km/h to też było "nieprzepisowo"

    A czy ja twierdzę, że było przepisowo?

    > Tertio: Nie sądź innych po sobie. Zwłaszcza wbrew ustalonym faktom.

    Nie sądze po sobie a po obserwacjach i znajomych :-)

    > Quatro: Jak sam wspomniałeś, istnieje ułamek jeżdżący przepisowo.
    > Dlaczego twierdzisz, że ten "musiał" jechać 200?

    Bo wcześniej się chwalił, że wawa-gdański robi w ~2h?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 108. Data: 2012-02-21 14:42:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2012 14:02, AZ pisze:

    > No, możesz jak zwykle zaklinać rzeczywistość.

    To nie ja zaklinam rzeczywistość, jak mi do wyobrażeń nie pasuje, tylko ty.

    > A czy ja twierdzę, że było przepisowo?

    To uważaj na to, jak formułujesz swoje wydumane pseudorzeczywistości.

    > Nie sądze po sobie a po obserwacjach i znajomych :-)

    To sądź swoich znajomych.

    > Bo wcześniej się chwalił, że wawa-gdański robi w ~2h?

    A Stefek Burczymucha chwalił się, że stawi czoła i niedźwiedziowi...

  • 109. Data: 2012-02-21 14:53:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 02:42 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > To nie ja zaklinam rzeczywistość, jak mi do wyobrażeń nie pasuje, tylko ty.

    Jakich wyobrażeń? Przejedź się w piękny słoneczny dzień w lecie trasą na
    Gdańsk albo na Wyszków, albo pokręć się na DK50 wokół Warszawy, może być
    też droga na Grójec.

    > To uważaj na to, jak formułujesz swoje wydumane pseudorzeczywistości.

    A może czas się nauczyć czytać?

    http://e.autokrata.pl/a223/60ba3f3d002b30df44edddff
    http://www.gorzow.lubuska.policja.gov.pl/var/kmpgorz
    ow/storage/images/media/obrazki/motocyklista_153_km/
    7034-1-pol-PL/motocyklista_153_km_large.jpg
    http://temat.net/artfoto/med2_foto4350.jpg
    http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419
    __273041_201406833240313_100001129920330_570847_2113
    26_o.jpg
    http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-
    550/faktonline/634045986612658883.jpg
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS73MeNGaMNB
    AmAmBQqCghGHPuJXL5wmk6SfuDcMq2OzCXksxu2boxodylXgw
    http://bochnianin.pl/bochnianin/foto/Image/2011.10/2
    8-10-11_motor_large.jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 110. Data: 2012-02-21 15:42:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2012 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewności.

    Nie musi, powinien. Niestety.

    > No chyba że ten biegły mowiąc 115, jest abslutnie pewny że nie było to 114,
    > ani 116 i że żadna ze stron tej wersji nie jest w stanie zakwestionować
    > nawet o 1km/h.
    > Jeżeli jest inaczej, to taka ocena jest bezwartościowa.

    Powoła się drugiego biegłego, potem trzeciego...

    > Bo jeżeli jest to 115km/h +-20km/h, to Wałęsa będzie odpowiadał za 95, a
    > kierowca Toyoty bedzie się bronił prędkością 135km/h.

    I pewnie tak będzie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski