-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypadek Wałęsy
Date: Tue, 21 Feb 2012 22:30:44 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <ji15uk$bn5$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f4261d8$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
<jhtntn$joa$13@inews.gazeta.pl> <jhtoan$njn$3@node2.news.atman.pl>
<4f42abe3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<jhubad$cuc$1@node2.news.atman.pl>
<4f42b73e$0$1272$65785112@news.neostrada.pl>
<jhugcn$i6j$1@inews.gazeta.pl> <ji04kn$pld$1@inews.gazeta.pl>
<ji0ghq$3mb$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: 89-78-86-241.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1329863444 12005 89.78.86.241 (21 Feb 2012 22:30:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Feb 2012 22:30:44 +0000 (UTC)
X-User: rosol_domowy
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435911
[ ukryj nagłówki ]Dnia 21.02.2012 szufla <b...@e...pl> napisał/a:
>
> Koles, ktorego znam w latach 90 scigal sie na torze Poznan w MP. To powazny
> gosc, ktoremu daleko bylo do jazdy w jeansach i adidasach i daleko mu do
> opowiadania bajek, wiec skoro dawno temu polknal te trase w niewiele ponad
> 2h to obecnie jestem w stanie tez uwierzyc Walesie. Co prawda ruch wiekszy
> ale droga juz lepsza i jaka pore wybral tez nie wiadomo.
> Z blednego myslenia cie nie wyprowadze bo na z gory zalozona teze argumentow
> nie mam, takze zyj w swoim przeswiadczeniu, ze to niemozliwe.
>
Żeby jechać szybko i dać sobie jakąś szanse przeżycia, trzeba bdb. jeździć
i znać trasę. A i tak się bardzo ryzykuje, a każde "utrudnienie na drodze"
rozwala wynik. Teraz o liczbach, ile to jest Warszawa-Gdańsk? Tak w
kilometrach? ~350 z miasta do miasta, czy bardziej 300 spod jakiejś tablicy
przy Palmirach, do jakiejś innej w Przejazdowie, gdzie już rafinerie widać?
Nawet przy 300, trzeba uzyskać średnią ~150, na w sumie zwykłej drodze ze
zwykłym ruchem. Nawet jeśli jest tego mało to i tak taka jazda oznacza
co chwilę hamowanie, wyprzedzanie, itd. Nie znam sporta który przy takiej
jeździe przejdzie 300, na jednym baku. Ale oczywiście wielu nie znam.
Mogę uwierzyć, że Twój kolega sportowiec, w wyjątkowo sprzyjających
warunkach i sporo ryzykując, przejechał 300km DK7, w 2h z kawałkiem.
Ale zastanów się jakie miał szanse na taki numer ktoś bez przygotowania
choćby kondycyjnego?
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.12 23:39 AZ
- 21.02.12 23:44 AZ
- 21.02.12 23:54 AZ
- 22.02.12 00:03 AZ
- 22.02.12 00:13 AZ
- 22.02.12 00:15 AZ
- 22.02.12 01:16 kakmar
- 22.02.12 02:08 Iguan_007
- 22.02.12 02:48 Iguan_007
- 22.02.12 08:06 ...::QRT::...
- 22.02.12 08:12 J.F.
- 22.02.12 08:34 szufla
- 22.02.12 08:36 szufla
- 22.02.12 08:47 ...::QRT::...
- 22.02.12 08:50 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=