  • Data: 2012-02-21 23:54:20
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/21/2012 11:30 PM, kakmar wrote:

    > Żeby jechać szybko i dać sobie jakąś szanse przeżycia, trzeba bdb. jeździć
    > i znać trasę. A i tak się bardzo ryzykuje, a każde "utrudnienie na drodze"
    > rozwala wynik. Teraz o liczbach, ile to jest Warszawa-Gdańsk? Tak w
    > kilometrach? ~350 z miasta do miasta, czy bardziej 300 spod jakiejś tablicy
    > przy Palmirach, do jakiejś innej w Przejazdowie, gdzie już rafinerie widać?

    To jedno. Wypracowana średnia drastycznie maleje po wjeździe w miasto
    czy nawet na głupich światłach. Więc to raczej od tablicy do tablicy.

    > Nawet przy 300, trzeba uzyskać średnią ~150, na w sumie zwykłej drodze ze
    > zwykłym ruchem. Nawet jeśli jest tego mało to i tak taka jazda oznacza
    > co chwilę hamowanie, wyprzedzanie, itd. Nie znam sporta który przy takiej
    > jeździe przejdzie 300, na jednym baku.

    ZX11 da radę przejechać 300 na zbiorniku tankowanym pod korek ale przy
    300 to już jest zaawansowana rezerwa. Z przelotową 160-180 na krajówce
    wychodzi średnia ok 120 km/h oczywiście bez żadnych postojów ale żeby
    zrobić 150 to trzeba poginać sporo ponad 200 a i człowiek po takiej
    jeździe zjebany jest jak koń po westernie...

    --
    Artur
    ZZR 1200