  • Data: 2012-02-21 23:44:40
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/21/2012 10:48 PM, Iguan_007 wrote:
    > To,
    > Jest waski, stabilny, dobrze przyspiesza, skreca i hamuje. I z tego co wIdze
    > na parkingu pod praca nie ja jeden na takim dojezdzam. Na torze tez probowalem
    > ale jednak to nie moj sport i nie odnioslbym zadnych sukcesow.
    Potrafie to
    > przyznac i nie zamierzam lansowac sie na drogach jaki to szybki jestem.

    Pierdolicie troszkę kolego. Sportowy motocykl ma promień skrętu
    Titanica. No chyba,
    że wytniesz ograniczniki a w zbiorniku zrobisz wgniecenia na ręce.
    Dobrze to on skręca na torze a nie w mieście gdzie często trzeba
    ciasnych manewrów. No i zrozum, że jazda po drogach nawet szybka to nie
    tylko lans jak Ci się wydaje a po prostu przyjemność.

    --
    Artur
    ZZR 1200