  • Data: 2012-02-21 23:30:44
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.02.2012 szufla <b...@e...pl> napisał/a:

    > Koles, ktorego znam w latach 90 scigal sie na torze Poznan w MP. To powazny
    > gosc, ktoremu daleko bylo do jazdy w jeansach i adidasach i daleko mu do
    > opowiadania bajek, wiec skoro dawno temu polknal te trase w niewiele ponad
    > 2h to obecnie jestem w stanie tez uwierzyc Walesie. Co prawda ruch wiekszy
    > ale droga juz lepsza i jaka pore wybral tez nie wiadomo.
    > Z blednego myslenia cie nie wyprowadze bo na z gory zalozona teze argumentow
    > nie mam, takze zyj w swoim przeswiadczeniu, ze to niemozliwe.

    Żeby jechać szybko i dać sobie jakąś szanse przeżycia, trzeba bdb. jeździć
    i znać trasę. A i tak się bardzo ryzykuje, a każde "utrudnienie na drodze"
    rozwala wynik. Teraz o liczbach, ile to jest Warszawa-Gdańsk? Tak w
    kilometrach? ~350 z miasta do miasta, czy bardziej 300 spod jakiejś tablicy
    przy Palmirach, do jakiejś innej w Przejazdowie, gdzie już rafinerie widać?
    Nawet przy 300, trzeba uzyskać średnią ~150, na w sumie zwykłej drodze ze
    zwykłym ruchem. Nawet jeśli jest tego mało to i tak taka jazda oznacza
    co chwilę hamowanie, wyprzedzanie, itd. Nie znam sporta który przy takiej
    jeździe przejdzie 300, na jednym baku. Ale oczywiście wielu nie znam.
    Mogę uwierzyć, że Twój kolega sportowiec, w wyjątkowo sprzyjających
    warunkach i sporo ryzykując, przejechał 300km DK7, w 2h z kawałkiem.
    Ale zastanów się jakie miał szanse na taki numer ktoś bez przygotowania
    choćby kondycyjnego?

    --
    kakmaratgmaildotcom