-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wypadek Wałęsy
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4f4261d8$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
<jhtntn$joa$13@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1...@4...net>
<s...@k...sail-ho.pl>
Date: Tue, 21 Feb 2012 10:58:52 +0100
Message-ID: <l...@4...net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.222.207
X-Trace: 1329818308 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1259 83.11.222.207:56608
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435773
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 21 Feb 2012 08:45:08 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:
> Dnia 20.02.2012 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
>
>>>> a wiesz to ze szklanej kuli czy skąd?
>>>> Podeprzesz się jakimiś wiarygodnymi statystykami?
>>>
>>> Zapytaj się dowolnego biegłego, taki jest po prostu standard
>>> opracowywania opinii.
>>
>> No nie wiem.
>> Bo zazwyczaj słyszy się o ustalaniu kierowcy gdzie prędkość in plus jest
>> okolicznością obciążającą.
>>
>> A tu okolicznością obciążającą jest prędkość in minus i w zasadzie z tego
>> względu należy określać tą prędkość już inaczej, a jeżeli nie zrobili tego
>> inaczego to znaczy że zrobili to źle.
>
> Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
> plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.
Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewności.
No chyba że ten biegły mowiąc 115, jest abslutnie pewny że nie było to 114,
ani 116 i że żadna ze stron tej wersji nie jest w stanie zakwestionować
nawet o 1km/h.
Jeżeli jest inaczej, to taka ocena jest bezwartościowa.
Bo jeżeli jest to 115km/h +-20km/h, to Wałęsa będzie odpowiadał za 95, a
kierowca Toyoty bedzie się bronił prędkością 135km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.12 11:11 Ghost
- 21.02.12 11:14 Andrzej Lawa
- 21.02.12 11:15 AZ
- 21.02.12 11:15 Andrzej Lawa
- 21.02.12 11:19 Andrzej Lawa
- 21.02.12 11:43 Andrzej Lawa
- 21.02.12 11:45 AZ
- 21.02.12 12:06 Ghost
- 21.02.12 12:07 Ghost
- 21.02.12 12:08 AZ
- 21.02.12 12:16 RoMan Mandziejewicz
- 21.02.12 12:29 Chris
- 21.02.12 12:38 LEPEK
- 21.02.12 12:40 LEPEK
- 21.02.12 12:41 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?