  • Data: 2016-05-30 17:34:36
    Temat: Re: Wypadek
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, May 30, 2016 at 4:11:34 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > To cie z kolei naraza w druga strone - wszystko co nie przypomina
    > typowego roweru wyleci.
    > Rower "poziomy" ? z dzwiniami zamiast lancucha ?
    > Z dzwigniami poruszanymi rekami ?
    > Bicykl z wielkim przednim kolem ?

    wg definicji musi byc poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem, wiec powinny
    sie lapac

    > Jednokolowy ? A sa w dwoch wersjach.

    ;) tu nie wiem, w sumie kierownucy nie ma ;)
    motocyklisci jadacy na jednym kole sa karani za niebezpieczna jazde ;)

    > A ten elektryczny ... segway ?

    to juz nie jest rower (naped elektryczny moze byc tylko wspomaganiem)

    >rolkarze na chodniki :-)
    taka jest obecnie wykladnia, aczkolwiek powinni pozwolic jezdzic im po sciezkach
    rowerowych, bo czasem jada szybciej niz rowery... ale z drugiej strony dosc duza
    szerokosc zajmuja... (w D zdaje sie sa specjalne oznaczenia na drogach rowerowych
    typu "dopuszcza sie ruch rolkarzy")

    > Poza tym - czy problemy byly z tymi, co jezdzily po jezdniach
    > publicznych, czy raczej z tymi, co to po lasach, parkach/narodowych, a
    > jezdnie zaledwie przecinaly - za to czesto z nienacka.

    po lasach... dalej jezdza
    to rozwiazalo tylko problem tych, co chcieli legalnie jezdzic po drogach (dojazd do
    ciekawszych miejsc itp), a homologacje maja zdaje sie tylko wieksze quady, wiec
    wiekszosci i tak sie nie da zarejestrowac...

    WS