  • Data: 2016-05-31 00:49:12
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-31 o 00:39, J.F. pisze:

    > Jedna sztuka wystarczy, aby byl problem prawny.
    > Ba, nie trzeba nawet jednej sztuki - powiedzmy ze chce sie upewnic
    > przed zakupem, wiec pytam ministra co on na to :-)

    > Czyli motorower ?

    Pewnie też nie będzie przede wszystkim uznany za pojazd.

    Poza tym już pisałem - podchodzisz do tego ze złej strony. Co to jest
    rower, motorower - każdy wie. Ale definicje powstały dlatego, aby było
    to prawnie wyjaśnione, i aby jednocześnie te pojazdy łapały się pod te
    definicje, a nie aby pod nią łapały się inne "zabawki".

    --
    Liwiusz