  • Data: 2010-10-03 09:11:47
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Oct 2010, Les wrote:

    > Jak się klient zna - to go obchodzi.
    > Niestety większość się nie zna, bo szuka zdjęć podobnych do swoich -
    > takich robionych w południe przy ostrych cieniach i np. walących się
    > budynkach.

    Może faktycznie jak ktoś siedzi godzinami w szuwarach, żeby nakryć
    kopulujące kaczki to potem szuka podobnych do swoich, takich gdzie
    fotograf biedactwo musiał zmoknąć (chociaż akurat do zdjęcia hipków nic
    nie mam - są OK).

    Mi się zdjęcie podoba albo nie i generalnie na mój gust specjalnie nie
    rzutuje fakt, czy to jest podziwiany artyzm, pogardzany HDR i czy fotograf
    opłacał partyzantów walących z moździerza w budynek mieszkalny, żeby
    odpowiednio ustawić statyw.

    Co do krytyki wymienionych przeze mnie zdjęć to kobieta strzeliła sobie
    fotę przypadkowych bambusów, skompresowała JPGa usuwając kolory a
    zostawiając odcienie szarości i wysłała na konkurs. Że dostała za to
    nagrodę to akurat szacun, ale może mi ktoś wyjaśni co w tych zdjęciach
    jest takiego wyjątkowego, bo może ja mam problemy ze wzrokiem.