  • 41. Data: 2012-05-08 12:54:16
    Temat: Re: Wymiana zębatki zdawczej - fakty i mity
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-08 12:46, de Fresz pisze:

    > W moim prawie pełnoletnim KTMie są fabrycznie w oplocie.

    I co kat* pisze o wymianie tych przewodow w serwis Manueli ?

    * zrobilem optymistyczne zalozenie ze ktm uwierzyl ze jego wynalazki
    pozyja dostatecznie dlugo ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 42. Data: 2012-05-08 12:56:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/08/2012 12:51 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Powinienes jeszcze zalozyc szczotki, bo jak wiadomo z precla i louisa,
    > lancuch trzeba czyscic przed smarowaniem ;)

    Eeee u mnie komputer pokładowy mówi "a teraz jedź czysta przez 100
    kilometrów w celu oczyszczenia łańcucha". Działa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2012-05-08 13:05:09
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    > Dlaczego ? :)

    Bo tak mówią marketingowcy.

    --
    M.

  • 44. Data: 2012-05-08 13:07:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-08 12:54:16 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > I co kat* pisze o wymianie tych przewodow w serwis Manueli ?

    Każą czekować co drugi przegląd i "replace if necessary". Ja tam w
    językach nieuczony, więc nie wiem ile to będzie w latach.

    > * zrobilem optymistyczne zalozenie ze ktm uwierzyl ze jego wynalazki
    > pozyja dostatecznie dlugo ;)

    Oni - wierzą. Większość właścicieli też. Tylko złośliwce w ęternetu
    śmiom wontpić!

    de Fresz

  • 45. Data: 2012-05-08 13:32:37
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 08.05.2012 12:31, AZ wrote:
    > Nie wiem, mam olejarkę i ona się tym zajmuje. Widziałem natomiast
    > miszczów smarujących płytki z boku...

    Ale w trakcie czynności, że niby specjalnie? Mnie też czasem ręka zadrży
    i coś tam na bok poleci :) Z czasem (niespecjalnie zawracam sobie głowę
    czyszczeniem) robi się tego więcej ... w sensie do wizyty w myjni.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 46. Data: 2012-05-08 13:41:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-08 13:07, de Fresz pisze:

    > Oni - wierzą. Większość właścicieli też.

    zgodnie z zasada Keep Throwing Money?

    > Tylko złośliwce w ęternetu śmiom wontpić!

    ojtam ojtam, przeciez ktm mial motur z silnikiem od dt125, wiec bywaja
    trwale kateemy!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 47. Data: 2012-05-08 13:41:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/08/2012 01:32 PM, duddits wrote:

    > Ale w trakcie czynności, że niby specjalnie? Mnie też czasem ręka zadrży
    > i coś tam na bok poleci :) Z czasem (niespecjalnie zawracam sobie głowę
    > czyszczeniem) robi się tego więcej ... w sensie do wizyty w myjni.

    Specjalnie, kręcił kołem i psiukał na wysokości zębatki po boku ale nie
    wiem czy z dwóch stron czy tylko jednej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-05-08 13:59:54
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    > Tak.

    Biedny był i nie stac go było na złotego DiD-a to chociaż pobielił :P

    --
    OGONek~

  • 49. Data: 2012-05-08 14:05:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/08/2012 01:59 PM, OGONek~ wrote:

    > Biedny był i nie stac go było na złotego DiD-a to chociaż pobielił :P

    A ja bardzo chętnie bym kupił czarny/stalowy a nie ten wiejski złoty ale
    nie było, cóż...

    --
    Artur
    ZZR 1200