  • Data: 2012-02-11 04:47:06
    Temat: Re: Wymiana procka AMD na szybszy w DELLu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DooMiniK" <bachusmalpapostpl> wrote in message

    > Jak już wspomniało - podanie dokładnego modelu
    > ułatwia wpisanie w google i sprawdzenie
    > jakie CPU obsługuje MB, czy inni coś 'modowali'
    > i czy ma to wymierną korzyść.

    Komputer to Dimension E521. Na stronie Della nie ma
    żadnej propozycji upgrade procesora jedynie pamięć.
    Ale ten pecet ma już 3G a na 64-bitowy system się
    nie przesiadamy... więc więcej i tak nie ma sensu ładować.

    Wygooglałem że ktoś założył 6000+ ale nie napisał czy
    był to 125W ADX6000IAA6CZ czy 89W ADA6000IAA6CZ...
    Ktoś wie czym się te procki różnią?