  • Data: 2018-06-07 20:39:06
    Temat: Re: Wymiana oleju i plukanie silnika
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ups. Rzeppa. I zaden student mechaniki w moich czasach nie zliczyl by egzaminu jak
    by sprzeglo nazwal przegubem. Podobnie z walem. Nazwanie walu wykorbionego korbowym
    skonczylo by sie wyznaczeniem nowego terminu na zdanie. Nie widze nic zlego z
    uzywania nazw zwyczajowych. Ale jak jakis mlotek chce sie do mnie bezpodstawnie
    przypierdolic i uzywa nieprawidlowych nazw to mam prawo zwrocic mu uwage ze jest
    glupi.

    Tyle że na głupiego w tej dyskusji to ty wyszedłeś.
    "Nazwy wał korbowy i wykorbiony stosowane bywają zamiennie".
    A w użyciu potocznym ta druga nie jest używana wcale.

    Co do podręczników to wszystkich oczywiście nie widziałem, ale te
    które widziałem nie używały nazwy "wał wykorbiony".
    Myślisz że jak znajdziesz jeden czy dwa używające "wał wykorbiony"
    to przeważy to setki innych gdzie jest "wał korbowy"?