  • Data: 2021-03-16 09:50:58
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/03/2021 07:45, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zaryzykuję i odpowiem za Eneuela :) Praca biurowa to IMO taka która
    > wymaga jedynie Worda, Excela, programów do poczty lub programów
    > księgowych lub magazynowych.
    > Nie wymaga natomiast przeglądarki stron, programów do obróbki plików
    > graficznych czy dźwiękowych lub komunikatorów czy ogólnie multimediów.

    Rodzajów prac biurowych jest wiele. Na jednym końcu jest np. rozliczanie
    faktur i korespondencja z klientami, do czego wystarczy program pocztowy
    i LibreOffice plus prosty front end do bazy danych. Na drugim - biuro
    projektów (polecam sprawdzenie wymagań AutoCAD-a, i to nie minimalnych,
    ale tych do komfortowej pracy), biuro promocji (m.in. obróbka grafiki w
    jakości do druku i filmów FHD plus obsługa profilu na fejsie) czy
    agencja PR (mniej więcej to samo plus jeszcze śledzenie
    społecznościówek). Samo stwierdzenie ,,komputer do pracy biurowej" nic
    nie znaczy, do pracy biurowej z tego pierwszego końca wystarcza coś, co
    było budżetowe już 5 lat temu, do komfortowej pracy biurowej z drugiego
    końca potrzeba czegoś w miarę nowego i z co najmniej wyższej średniej półki.

    A że Budzik nie napisał, o jaki konkretnie rodzaj pracy biurowej mu
    chodzi, a moja szklana kula się zepsuła i z powodu pandemii koronawirusa
    nie może na razie być naprawiona, mogę mu jedynie polecić, by wziął coś,
    co spełni jego wymagania.

    --
    MF