  • Data: 2021-03-12 14:06:38
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-12 11:04, Jacek Maciejewski wrote:
    > Snobizmem natomiast jest kupno 8 GB kiedy wystarczy 4.

    Ja bym to raczej nazwał zabezpieczeniem na przyszłość - w przypadku DDR3
    nie będzie już znacząco taniej (o ile w ogóle) więc wsadzenie tego teraz
    a nie dopiero wtedy jak regularnie zaczynamy dobijać do 3,99 GB i tak da
    jakieś małe ale wymierne zyski bo zostanie wykorzystane jako cache.

    Pod snobizm to bardziej podchodzi mi chwalenie się kompletnie
    odrealnionymi konfiguracjami złożonymi tylko dlatego że kogoś stać a nie
    wsadzenie dwa razy więcej ramu niż się obecnie użyje (a w przypadku
    win10 to w ogóle nie ma o czym dyskutować bo te 8 zeżre na starcie).