  • Data: 2021-03-12 14:21:55
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: zhbick <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lubisz się czepiać, prawda? Wróć może do postu założycielskiego i
    > spróbuj wypowiedzieć się na temat.

    Niemal wszystko wiąże się z tematem, wliczając w to postawę Janusza
    biznesu, u którego pani Jadzia pracuje na Celeronie D Prescott, bo
    przecież "do biura jest wystarczający" i Twoje twierdzenie, że 4GB
    wystarczy każdemu.

    Wątkotwórca wyraźnie zasygnalizował, że brakuje mu komfortu korzystania
    z komputera i jest to wynik niedomagania sprzętowego, więc przekonywanie
    go, że ma spoko sprzęt problemu nie rozwiąże. Mam iść Twoim tropem i
    przekonywać go, że może sobie używać Linuxa bez środowiska graficznego i
    wówczas wystarczy mu 128 MB RAM?

    Podałem Ci prosty przykład, gdzie Athlon X2 wymięka. Odpowiedziałeś
    zarzutem czepialstwa. Kto tu się nie trzyma tematu?