  • Data: 2010-11-02 09:17:25
    Temat: Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Skad u licha te pompowtryski wytrzasnales w Mercedesie?

    > Skad u licha te pompowtryski wytrzasnales w Mercedesie?

    Osobiscie nie posiadam Mercedesa, ale kiedys gadalem z pewnym
    taksówkarzem
    (w miare wiarygodnym), który nim jezdzil i mówil iz sam wymiaenial w/
    pompowtryski, i posiada nawet namiar gdzie je tanio regeneruja. Mówil
    ze
    koszt renowacji pompy + wtryski byl wiekszy niz pompowtrysków, i że
    cala ta
    idea z pompowtryskami jest nawet z pewnej perspektywy oplacalna....

    Jezeli masz jakieś inne dane chetnie wyslucham, ale tak z
    czystej ciekawosci, gdyz osobiscie nie interesuje mnie nabycie tego
    typu wózu
    (zbyt duze gabaryty - w miescie ciezko takimi dlugimi klonkrami
    zaparkowac).

    Osobiscie jezdze zagazowanym benzyniakiem - nieco krótszym :) .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/