    From: vissim <v...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 1 Nov 2011 13:07:42 +0100

    >....takze nie polecam zmiany samej folii polaryzacyjnej. a zmiana
    > matrycy chyba nie specjalnie ma sens."

    Dzięki za zrozumiały opis. Mimo ceny czy ryzyka dalej będę próbował ją
    wymienić. Mam czas, środki, więc mogę się pobawić.
    ...a kolega Jerzy chyba ma dziś zły dzień, bądź pochodzi z rejonu Polski
    gdzie na wszystko się narzeka i wszystkich je..ie :)

    Lubię modding - stacjonarny już mam taki jaki chciałem (pleksa, szkło,
    metal), robiłem modding Asusa eee900 no i...idę dalej. Mieć netbooka wg
    własnego widzimisie - rzecz bezcenna :)

    -v