  • Data: 2016-01-30 20:23:08
    Temat: Re: Wymiana baterii w zegarku
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cb79bc7f-d2a6-49bd-90aa-0b5b9724e55c@googlegrou
    ps.com...
    Jak otworzyć te "drzwiczki" trzymające baterię?

    > http://tinyurl.com/grxnft7

    > Czytałem juz na jakimś forum opinię, że pani (!) zegarmistrzyni nie
    > wiedziała i szarpała się z tym scyzorykiem, więc wolę zapytać, jak się to
    > robi prawidłowo.

    Coś widzę, ale nie mam pewności. Zdjęcie jest nieostre i poruszone, przez to
    niewyraźne. Coś widzę, ale nie jestem w stanie ci pomóc, bo interesujące
    mnie miejsce jest zamazane. Nie widzę, czy jest tam zaczep, zapadka, zawias,
    czy jaka inna zołza...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.