    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
    Date: Mon, 14 Dec 2020 20:03:03 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 19:50 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No, i ciekawe, co im zaszkodzilo.
    >
    > Odparowanie wody, elektroliza, zasiarczenie z powodu zbyt niskiego
    > napiecia ?

    Wg mnie zabija je temperatura, w upsie ciepło chociaż w serwerowni klima i
    stabilna temp.

    > Bo zakladam, ze cykli rozladowania to tyle co nic ... no chyba, ze co
    > tydzien tak testujesz :-)

    Testy 2 x w roku i awarie zasilania też średnio ze 2 x w roku. Taka
    technologia...
    co ciekawe jak padnie 1 z szeregu to pozostałe wyglądają nadal na nówki
    sztuki, ale nie wiadomo czy jutro coś im już nie zaszkodzi...

    TG