    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wymiana C 18-55 IS -> 17-85.
    Date: Wed, 19 Aug 2009 12:32:29 +0200

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6gf8p$dfk$1@news.wp.pl...
    > Czy to dobry pomysł? Bo słyszałem średnie opinie o 17-85.

    Testowałem ten obiektyw razem z 18-55 IS i wypadł trochę gorzej optycznie na
    szerokim kącie i trochę lepiej na okolicach 50mm. Zakres ma lepszy i budowę
    w sumie trochę też. Osatecznie z niego zrezygnowałem. Dla mnie jego głowne
    wady to rozmiar i masa - szukałem jak najmniejszego i najlżejszego szkła
    dającego jak najlepszy obraz. Gdyby kosztowały tyle samo to można by
    sięzastanowić choć IMO szeroki kąt jest ważniejszy, aże kosztuje dwa razy
    więcej to IMO jego zakup nie ma sensu. Jeśli zmieniać 18-55 IS na cokolwiek
    to tylko na 17-55 IS / 2.8

    > Jak z wyważeniem tego obiektywu z puszką 400D? Nie leci mordką w dół?

    Mnie nie pytaj dla mnie wszystko jest za ciężkie :-)
    A poważnie to 400D nawet z kitem dyndając na szyi leci mordą w dół bo ma źle
    umieszczone mocowania paska.

    Pozdrawiam
    Winetoo