-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymagania kierowcow
Date: Mon, 17 Feb 2014 17:36:17 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <ldtelv$nm$1@mx1.internetia.pl>
References: <Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402142229380.3644@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad> <ldohht$iij$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1392655871 758 83.238.168.227 (17 Feb 2014 16:51:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 16:51:11 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524432
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
>>>
>>> Nie może.
>>> Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości
>>> nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno
>>> zależy od warunków (różnych).
>>
>> Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne
>> mózgi,
>> żeby to zrozumieć....
>
> To prawda.
> Ale zdaje się, że jednocześnie nie akceptujesz oczywistego dla mnie
> argumentu, że ograniczenie prędkości ma znaczenie DLA INNYCH.
> Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu).
> To, że akurat na drodze z pierwszeństwem mają obowiązek Ci ustąpić
> to jedno, a to, że w razie stosowania się przez "pierwszeństwowych"
> do ograniczenia łatwiej jest np. włączyć się do ruchu to drugie.
Nie usprawiedliwia. Ograniczenie obowiązuje niezależnie od tego czy potrzeba
zaistnieje.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.14 00:57 WildS
- 18.02.14 19:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy