-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
<0...@g...com>
<1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
In-Reply-To: <a...@g...com>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
Date: Mon, 2 Nov 2015 11:09:10 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <56373649$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.247.98
X-Trace: 1446458953 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 702 83.30.247.98:62544
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571432
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
>Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola.
>Dalej dorabiasz pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po
>wymianie kolumny na nowa bezwzględnie trzeba regulować zbieżność.
Jesli na tych otworach jest taki luz, to mozesz oba skrecic przy
prawej lub lewej krawedzi.
Kolumna bedzie wiec o te 0.5mm blizej lub dalej od osi samochodu, bo
pozycje piasty od dolu wyznacza wahacz.
A koncowka drazka kierowniczego bedzie nadal po staremu. I kolumna sie
przekreci.
A jeszcze dochodzi kwestia rozlaczenia dolnego sworznia zwrotnicy - tu
nie wiem, moze i to dokladne, i po ponownym skreceniu nic sie nie
przestawi o wiecej niz 0.1mm.
> Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało ze pole
> tolerancji mocoania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być
> dłuższa albo krótsza o 3 centymetry. Jak na razie wychodzi ze >gdyby
> kolumna była wykonywana w tolerancji dla wideł i łopat to maksymalna
> niedokładność to po 0,25mm w każda stronę od wymiaru nominalnego.
> Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących >kolumnę do zwrotnicy
> częściej nie daje się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie
> palnikiem to norma.
Z powodu zapieczenia na tej obejmie, czy z powodu zapieczenia w
otworze piasty ? Ktory pare cm dlugosci ma, jesli dobrze widze.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=