eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Date: Mon, 2 Nov 2015 11:09:10 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <56373649$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.247.98
    X-Trace: 1446458953 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 702 83.30.247.98:62544
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571432
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola.
    >Dalej dorabiasz pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po
    >wymianie kolumny na nowa bezwzględnie trzeba regulować zbieżność.

    Jesli na tych otworach jest taki luz, to mozesz oba skrecic przy
    prawej lub lewej krawedzi.
    Kolumna bedzie wiec o te 0.5mm blizej lub dalej od osi samochodu, bo
    pozycje piasty od dolu wyznacza wahacz.
    A koncowka drazka kierowniczego bedzie nadal po staremu. I kolumna sie
    przekreci.

    A jeszcze dochodzi kwestia rozlaczenia dolnego sworznia zwrotnicy - tu
    nie wiem, moze i to dokladne, i po ponownym skreceniu nic sie nie
    przestawi o wiecej niz 0.1mm.

    > Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało ze pole
    > tolerancji mocoania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być
    > dłuższa albo krótsza o 3 centymetry. Jak na razie wychodzi ze >gdyby
    > kolumna była wykonywana w tolerancji dla wideł i łopat to maksymalna
    > niedokładność to po 0,25mm w każda stronę od wymiaru nominalnego.
    > Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących >kolumnę do zwrotnicy
    > częściej nie daje się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie
    > palnikiem to norma.

    Z powodu zapieczenia na tej obejmie, czy z powodu zapieczenia w
    otworze piasty ? Ktory pare cm dlugosci ma, jesli dobrze widze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: