eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118
    .62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    Date: Wed, 28 Oct 2015 11:23:09 +0100
    Message-ID: <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1446027786 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 636 82.143.187.50:57827
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2223
    X-Received-Body-CRC: 2128511329
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571164
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 18:13:18 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Jak to część znamienną do tego samego modelu to nieprecyzją jest nie
    > większą niż 0,1mm. Przy produkcji części zamiennych stosuje się
    > takie same tolerancję jak do montowanych przez fabrykę. Dlatego
    > nazywa się je częściami zamiennymi.

    No, czy to dadza rade zrobic z dokladnoscia do 0.1mm ...
    http://allegro.pl/honda-civic-type-r-01-05-amortyzat
    or-przedni-lewy-i5113131281.html

    > A nawet jak by części zamienne
    > były wykonywane w tolerancji warsztatowej to przesunięcie wajchy do
    > gory albo do dołu o milimetr nic w zbieżności nie może zmienić.

    Ale tu nie chodzi o gora-dol, tylko o bok, ewentualnie ... to ramie
    wystajace w bok to do drazka kierowniczego? To kat miedzy tym
    ramieniem a otworami mocujacymi obejmy.

    > Zgodnie z Twoja teoria zbieżność należało by regulować w zależności
    > czy kierowca jedzie sam czy z pasażerem. Bo jak wysadzić pasażera
    > co wazy 70 kilo to zbieżność zmieni się bardziej niż wajcha będzie
    > przyspawana milimetr wyżej albo niżej.

    A nie jest tak ?
    Niby sie staraja aby nie bylo ... ale czy calkiem udalo sie
    skompensowac ?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: