-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MIS
MATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<X...@l...net>
Date: Wed, 28 Oct 2015 01:45:29 +0100
Message-ID: <u6ljuz337658$.1u70c01ff07kq.dlg@40tude.net>
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1445993138 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 655 89.77.179.152:11664
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2468
X-Received-Body-CRC: 3272916390
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571158
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 28 Oct 2015 01:22:34 +0100, PiteR napisał(a):
> na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
>
>>> w warsztacie twierdzili, że nie potrzeba robić.
>>
>> Może tak być.
>> Jak amortyzator nie jest elementem ustalającym koło to nie trzeba.
>>
>> Generalnie trzeba jak jest to MacPherson
>
> Chyba że wymienia się tylko wkłady. Czy produkuje się jeszcze auta w
> których da się wymieniać tylko wkłady?
Ostatnie z wkładami to kojarzę Kadetta/Astrę i ich kolejne wcielenie czyli
Lanosa.
A też bym nie był tego taki pewien, bo po rozebraniu i złożeniu może już
wyjść inaczej ze względu na niespasowanie otworów ze śrubami.
W Astrze akurat jak się wahacz odłącza przez wyciągnięcie sworznia, to nie
powinno być takiego problemu.
Ale z kolei popularny dziś sposób mocowania kolumn:
https://media1mi.pl/p/1/218/402/photo-318ee06a-a43d-
4779-a60a-6a29c574a477-for_zoom.jpg
Z powodu nieidealnego spasowania otworów w kolumnie, w zwrotnicy i śrub w
pewnym stopniu można ustawiać kąt pochylenia koła (czy też zmienić go
nieświadomie).
Warto o tym pamiętać, bo dokręcając te śruby, nie zwracając na to uwagi i
dokręcając nakrętki z obu stron tak samo, to w efekcie lewe i prawe koło
napina się w różne strony.
Kasuje się wtedy luz lewej strony bardziej w stronę pozytywu, a prawej w
negatyw (albo odwrotnie - nie chce mi się teraz myśleć)
Trzeba pamiętać żeby oba koła dokręcając mieć napięte w tą samą stronę (do
lub od samochodu), do czasu aż obie śruby stworzą odpowiednie połączenie
cierne.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 02:13 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 11:23 J.F.
- 28.10.15 16:05 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 17:21 J.F.
- 28.10.15 17:38 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 01:24 Tomasz Pyra
- 30.10.15 12:36 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 16:20 yabba
- 30.10.15 19:28 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 01:34 Tomasz Pyra
- 31.10.15 08:33 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 13:13 Tomasz Pyra
- 31.10.15 13:34 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 14:06 yabba
- 31.10.15 14:39 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=