eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MIS
    MATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <X...@l...net>
    Date: Wed, 28 Oct 2015 01:45:29 +0100
    Message-ID: <u6ljuz337658$.1u70c01ff07kq.dlg@40tude.net>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1445993138 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 655 89.77.179.152:11664
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2468
    X-Received-Body-CRC: 3272916390
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571158
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 01:22:34 +0100, PiteR napisał(a):

    > na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
    >
    >>> w warsztacie twierdzili, że nie potrzeba robić.
    >>
    >> Może tak być.
    >> Jak amortyzator nie jest elementem ustalającym koło to nie trzeba.
    >>
    >> Generalnie trzeba jak jest to MacPherson
    >
    > Chyba że wymienia się tylko wkłady. Czy produkuje się jeszcze auta w
    > których da się wymieniać tylko wkłady?

    Ostatnie z wkładami to kojarzę Kadetta/Astrę i ich kolejne wcielenie czyli
    Lanosa.

    A też bym nie był tego taki pewien, bo po rozebraniu i złożeniu może już
    wyjść inaczej ze względu na niespasowanie otworów ze śrubami.
    W Astrze akurat jak się wahacz odłącza przez wyciągnięcie sworznia, to nie
    powinno być takiego problemu.


    Ale z kolei popularny dziś sposób mocowania kolumn:
    https://media1mi.pl/p/1/218/402/photo-318ee06a-a43d-
    4779-a60a-6a29c574a477-for_zoom.jpg

    Z powodu nieidealnego spasowania otworów w kolumnie, w zwrotnicy i śrub w
    pewnym stopniu można ustawiać kąt pochylenia koła (czy też zmienić go
    nieświadomie).
    Warto o tym pamiętać, bo dokręcając te śruby, nie zwracając na to uwagi i
    dokręcając nakrętki z obu stron tak samo, to w efekcie lewe i prawe koło
    napina się w różne strony.
    Kasuje się wtedy luz lewej strony bardziej w stronę pozytywu, a prawej w
    negatyw (albo odwrotnie - nie chce mi się teraz myśleć)

    Trzeba pamiętać żeby oba koła dokręcając mieć napięte w tą samą stronę (do
    lub od samochodu), do czasu aż obie śruby stworzą odpowiednie połączenie
    cierne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: