  • Data: 2024-05-27 22:53:05
    Temat: Re: Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2024 o 22:16, Marek pisze:

> [...]
    i-sonda-mastech-ms6812-15027127706

    > Prawie kupiłem, ale jeden z komentarzy kupujących mnie powstrzymał:
    >
    > "Niestety trzeba prowadzić detektor dokladnie po przewodzie inaczej
    > sygnał zanika.Wiec jeżeli przewód jest w ziemi to bez wykopania niczego
    > się nie sprawdzi."
    >
    > Kabel u mnie jest kilka cm pod powierzchnią ziemi. Wykopywanie go po
    > całości nie wchodzi w rachubę.

    Doczytałem też, że masz "pętlę" czyli rozumiem, że zwarcie. W przypadku
    pętli należy rozewzreć zwarcie na początku, żeby mieć dwie końcówki do
    których podłączamy szukacz (obojętnie do której) dopiero później idąc
    "szlakiem kabla" trafisz na przerwę.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>