  • Data: 2024-05-29 17:32:51
    Temat: Re: Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 May 2024 22:53:05 +0200,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Doczytałem też, że masz "pętlę" czyli rozumiem, że zwarcie. W
    > przypadku
    > pętli należy rozewzreć zwarcie na początku, żeby mieć dwie końcówki
    > do
    > których podłączamy szukacz (obojętnie do której) dopiero później
    > idąc
    > "szlakiem kabla" trafisz na przerwę.

    Polecony czujnik przetestowany. Mimo uziemienia jednego terminala
    (czarnego) sygnał jest słyszalny na szlaku gdzieś do 30m od strony,
    do której podłączyłem końcówkę czerwoną (pokrętło głośności
    ustawione na max). Dalej jest już bardzo cicho, na granicy
    słyszalności. Dziś gleba mokra może to utrudnia propagację,
    przetestuje jeszcze jak będzie sucho.
    Teraz muszę czekać na przerwanie ciągłości - prawdziwy test czy uda
    się zlokalizować przerwę tym ustrojstwem. Szansę są, zobaczymy.

    --
    Marek