  • Data: 2024-05-28 19:02:33
    Temat: Re: Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/05/2024 21:35, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    i-sonda-mastech-ms6812-15027127706

    > Eee, to działa z ODLEGŁOSCI...mi detektuje kable pod tynkiem bez
    > problemu. Piszczy z odległości 20cm.

    ale pod ziemią będzie pewnie głębiej

    akurat zdarza mi się szukać przewodów i używam tego twojego detektora,
    takiego troszkę większego i trzeciego profesjonalnego. Ten detektor jest
    dobry żeby znaleźć konkretny przewód w szafie (tak, pod tynkiem też
    wykryje, ale nad sufitem już niekoniecznie, bo przewód może leżeć wyżej)

    Poleciłbym ten (pewnie u chińczyka będzie tańszy):
    https://tiny.pl/d5xbm

    na odległości 100m spokojnie wykrywał przewód w arocie kilkadziesiąt cm
    pod ziemią, powyżej potrafił się zgubić (ale możliwe że arot szedł niżej
    itp.)

    Lukasz