  • Data: 2024-05-27 22:44:29
    Temat: Re: Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> https://allegro.pl/oferta/szukacz-par-przewodow-kabl
    i-sonda-mastech-ms6812-15027127706

    > Eee, to działa z ODLEGŁOSCI...mi detektuje kable pod tynkiem bez
    > problemu. Piszczy z odległości 20cm. Warunkiem użycia tego cuda jest to
    > co napisałem. Wiele osób o tym nie wie i nie potrafią używać tego
    > narzędzia.Zupełnie nawet nie mają pojęcia, jak poprawnie go użyć :) Taki
    > przykład. Mam wiązkę kabli (koncentryk czy UTP-nieważne) jeśli jeden
    > czarny krokodylek podepnę do jednego kabla a drugi czerwony do drugiego,
    > to dupa z pomiaru i sygnał zanika po 1 metrze. Jesli czarny podepnę pod
    > jakieś uziemienie a czerwony do kabla to nawet po 200m i wiązce 100
> [...]

    Link do YT https://youtu.be/cGkmC-e2p8I. Dokładnie pod koniec jest
    pokazane (nieumięjetnie) jak szukać przerwy. Nie chce mi się nagrywać
    filmu, żeby pokazać to co wcześniej napisałem. Różnica jest przeogromna
    :)...a "filmowiec z YT" zapewne o tym nie wie. Myk siedzi jak zwykle w
    szczegółach i rozumieniu działania tego generatora...czyli jak zwiększyć
    amplitudę sygnału za pomocą uziemienia czyli "separacji" źródła od "masy".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>