  • 351. Data: 2013-12-15 20:59:42
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >Konfrontując deklaracje z dokumentami takimi jak akt urodzenia czy
    >zeznaniami osób potwierdzających tożsamość.

    Nie wiem gdzie mam akt urodzenia.
    Wydadza mi odpis w USC, na papierek o zagubieniu DO ?

    >Poza tym można nową tożsamość utworzyć :-)

    W dobie komputerow raczej trudne.

    J.

  • 352. Data: 2013-12-15 21:08:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >Jezu... ty to naprawdę piszesz czy mam nadzieje to jest ironia ;-)

    Mnie nie dotyczy - ale masa ludzi tak mysli, i ma/miala do tego
    podstawy.

    Pamietasz jak wypadly drugie wolne wybory ?
    Juz w 1993 SLD wygrala wybory.
    Co prawda wygrala zdobywajac 20% glosow - znaczy sie 80% wolalo
    glosowac na inne partie.
    A tak prawde powiedziawszy to 48% wolalo w ogole nie glosowac.

    J.

  • 353. Data: 2013-12-15 21:22:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-15 20:40, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > ludzie ale wy macie pojęcia o komunie... z opowieści dziadka albo tatki
    > aparatczyka...

    Ty go nie masz i to widać :(

  • 354. Data: 2013-12-15 21:25:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Sunday, December 15, 2013, 8:59:42 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie wiem gdzie mam akt urodzenia.

    Ale wiesz, gdzie się urodziłeś? ;)

    > Wydadza mi odpis w USC, na papierek o zagubieniu DO ?

    A pamiętasz, jak wyrabiałeś pierwszy dowód?

    Odpis możesz zamówić pisemnie, wpłacając 22PLN na konto i dołączając
    dowód wpłaty. Listonosz przy doręczaniu pod konkretny adres dowodu nie
    sprawdza.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 355. Data: 2013-12-15 21:26:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-15 16:41, Marek Dyjor pisze:

    > kurna młody jak diabli...

    Młody i głupi.

    > bogu dzieki coś tam z komuny pamiętam a moi rodzice nei byli
    > aparatczykami wiec nie żyłem w innej rzeczywistości jak oni.

    Coś tam pamiętasz?

    > W komunie nie miałeś żadnych praw obywatelskich...

    Żyj sobie w sowim matrixie...

  • 356. Data: 2013-12-15 21:27:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >no nie żałuij sobie porównaj duzego fiata do mercedesa klasy S za
    >250 000.

    No wiesz - z jednej strony porownanie duzego fiata do jakiegos
    ciasnego kompakcika byloby niesprawiedliwe, z drugiej - samochody sie
    powiekszyly i ceed jest juz wiekszy od 125 :-)
    Ale tak bylo w calej Europie, wiec zasadne mi sie wydaje porownanie z
    przecietnym autem rodzinnym a nie kompaktem.
    Passat, Vectra, 407 ... a teraz to Insygnia i 508 ... i one nie chca
    kosztowac po 50 tys.

    Tak czy inaczej - porownanie jest do d*, bo zupelnie inna byla
    struktura wydatkow.
    125 to nie bylo auto dla kazdego, ale nie trzeba bylo byc
    aparatczykiem aby na takie bylo czlowieka stac.

    Dla ogolu to byl 126, trudno to dzis z czymkolwiek porownac, ale
    zasada ta sama - tak duzo ludzi bylo na to stac, ze byly na talony.

    J.

  • 357. Data: 2013-12-15 21:52:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    [...]
    >Ale wiesz, gdzie się urodziłeś? ;)

    Wiem ... zaraz - a w Warszawie tylko jeden USC, czy kazda dzielnica ma
    swoj ?

    >A pamiętasz, jak wyrabiałeś pierwszy dowód?

    Ha, nie pamietam. Na legitymacje szkolna ?

    >Odpis możesz zamówić pisemnie, wpłacając 22PLN na konto i dołączając
    >dowód wpłaty. Listonosz przy doręczaniu pod konkretny adres dowodu
    >nie
    >sprawdza.

    Tylko musisz czekac i warowac, albo kogos zostawic w domu, bo jak
    zostawi awizo, to na poczcie dowod potrzebny. No dobra - poczcie moze
    i PJ starczy.

    Hm, zglupialem. Urzad to komu wysyla i na jakiej podstawie ?
    Aktualny adres zameldowania z PESEL zna, ale przez lata nie znal,
    wystarczyla data, miejsce urodzenia i imiona rodzicow ?

    J.

    P.S. Niedawno w banku chcieli dwa dowody tozsamosci. No i znow mi
    wpadlo ze paszport nie jest u nas obowiazkowy.
    PJ tez nie. Wiec co zostaje ?

  • 358. Data: 2013-12-15 21:56:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    >Żyj sobie w sowim matrixie...

    No nie, sporo racji ma.
    Pomijajac przypadki, miejsca i daty szczegolne, to wladza raczej
    szanowala obywatela.

    Gdyby jednak przestala szanowac - to mimo pieknych zapisow sie
    okazywalo ze obywatel tak naprawde nie mial zadnych praw.
    Bo komu sie poskarzy - amerykanskiej ambasadzie ?

    J.

  • 359. Data: 2013-12-15 22:13:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 15 Dec 2013 21:52:04 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > P.S. Niedawno w banku chcieli dwa dowody tozsamosci. No i znow mi wpadlo
    > ze paszport nie jest u nas obowiazkowy. PJ tez nie. Wiec co zostaje ?

    branie kredytu też nie

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 360. Data: 2013-12-15 22:32:00
    Temat: Re: Wykrakali?my?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >branie kredytu też nie

    Nie trzeba kredytu, wystarczy ze ci sie dostep do konta z internetu
    zablokuje.

    J.