  • 211. Data: 2013-12-13 21:49:39
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sqlwiel pisze tak:

    > Norwegom żyje się dobrze, bo mają kasę z ropy.

    Mają srogie mandaty i drogie używki. Państwo ich dysciplinuje. Czy
    przez to cierpią? Czy marzą o wcześniejszych wyborach?

    --
    Piter

  • 212. Data: 2013-12-13 21:54:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Łapówki? Zartujesz? Po co?

    By dostać bezterminowe

  • 213. Data: 2013-12-13 21:54:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 21:46:21 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > W erystykę to się możesz bawić, ale nie ze mną. Poproszę o
    > uszczegółowienie Twojego stwierdzenia "jakiś dowód tożsamości". Tylko
    > konkretnie.

    ale jaką erystykę?
    Prawo jazdy jest niepotrzebne bo można uprawnienia sprawdzić online.
    Tylko skąd wiesz kogo sprawdzać?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 214. Data: 2013-12-13 21:57:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Takie wszystko proste a kurwa kola zmienic to nie umiesz i dzwonisz z tym
    > na 112...

    Ty też nie umiesz, ale że pierdzisz obecnie w stołek to możesz sobie pisać
    co bądź

  • 215. Data: 2013-12-13 21:58:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > czyli jednak jakiś dowód tożsamości potrzebny.

    Chip jest identyfikatorem i metodą weryfikacji a nie dowodem tożsamości.
    Dowód tożsamości czy prawo jazdy to certyfikat taki jak certyfikaty PKI

  • 216. Data: 2013-12-13 22:03:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-13 21:54, masti pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^

    > ale jaką erystykę?

    Tę, która się regularnie posługujesz.

    > Prawo jazdy jest niepotrzebne bo można uprawnienia sprawdzić online.

    Czegoś takiego to ja nie napisałem.

    > Tylko skąd wiesz kogo sprawdzać?

    Odpowiedz na pytanie (podkreślone), ale konkretnie. Na obecną chwilę to
    zachowujesz się dokładnie jak tutaj: http://fabrykamemow.pl/memy/44164

  • 217. Data: 2013-12-13 22:07:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ale jaką erystykę?
    > Prawo jazdy jest niepotrzebne bo można uprawnienia sprawdzić online.

    Prawo jazdy to uprawnienie. Dokument stwierdzający nabycie uprawnienia
    potwierdza posiadanie go.

    > Tylko skąd wiesz kogo sprawdzać?

    Z dowodu, paszportu i każdego innego dokumentu tożsamości oraaz zeznań osób
    potwierdzających tożsamość

  • 218. Data: 2013-12-13 22:10:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-13 21:49, PiteR pisze:

    > Mają srogie mandaty i drogie używki. Państwo ich dysciplinuje. Czy
    > przez to cierpią? Czy marzą o wcześniejszych wyborach?

    To nie państwo ich dyscyplinuje - oni sami się dyscyplinują, choć
    to monarchia konstytucyjna. Twoja wypowiedź świadczy dość jednoznacznie
    o fakcie, że jeszcze duuuużo wody w Wiśle upłynie, nim ludzie
    zrozumieją, że państwo to nie jest jakiś twór nękający obywateli.

  • 219. Data: 2013-12-13 22:10:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Dec 2013 22:03:18 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    >
    > Tę, która się regularnie posługujesz.

    > Czegoś takiego to ja nie napisałem.

    > Odpowiedz na pytanie (podkreślone), ale konkretnie. Na obecną chwilę to

    "ylisz się - to właśnie dokument prawa jazdy jest uzupełnieniem, a nie
    odwrotnie. Bez informacji w systemie (może być szafa z segregatorami, nie
    musi być komputer) nie jest niczym więcej niż kawałkiem świstka, który
    można wyrzucić."

    jak będziesz wiedział kogo sprawdzić?

  • 220. Data: 2013-12-13 22:10:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-13, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mają srogie mandaty i drogie używki. Państwo ich dysciplinuje. Czy
    > przez to cierpią? Czy marzą o wcześniejszych wyborach?

    No to jedz, na co czekasz? Czemu jeszcze Cie tam nie ma skoro to taka
    kraina mlekiem i miodem plynaca? Widze, ze niektorzy ze swoimi sadomaso
    fetyszami nie ograniczaja sie tylko do lozka...

    --
    Artur
    ZZR 1200