  • 111. Data: 2013-12-13 12:35:20
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-13 12:27, k...@g...com pisze:

    > Wylobbowane to nie. To taki przypadkowy super prezent dla niektórych lekarzy. Na
    bank codziennie się oni o takie coś modlili i ich modlitwy zostały wysłuchane.
    Badania nic nie dadzą bo jak ktoś ich nie będzie mógł przejść z wynikiem pozytywnym
    to sobie je kupi. Jak będą wybory to zagłosuję na takie ugrupowanie co w programie
    będzie miało że anuluje durny przepis.

    Naprawdę jeszcze wierzysz w jakieś obietnice tych szmaciarzy?

  • 112. Data: 2013-12-13 12:44:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-13 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Ty tak na serio?

    A dlaczego nie. Za komuny 140 000 urzędasów - dzisiaj ponad 700 000.
    Kiedyś lekarzowi pielęgniarka musiała pot ocierać z czoła w gabinecie bo
    sam nie miał na to czasu - dzisiaj okulista po przyjęciu 10 pacjentów
    siedzi w gabinecie i rozwiązuje krzyżówki, a kolejka oczekujących na
    wizytę sięga kilku miesięcy. Mam fakty tak wymieniać do wieczora i
    dzisiaj jeszcze nie skończyć?

  • 113. Data: 2013-12-13 13:06:34
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-13 12:29, Trybun pisze:

    > A co tu jest do zastanawiania? - w PRLu miałem prawo do bezpłatnego
    > zaparkowania auta, dzisiaj takiego prawa nie mam, koniec dywagacji, kropka.

    Teraz też masz prawo "do bezpłatnego zaparkowania auta".

  • 114. Data: 2013-12-13 13:06:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-13 12:35, Trybun pisze:
    > Naprawdę jeszcze wierzysz w jakieś obietnice tych szmaciarzy?

    Już się wyjaśniło. Kowalski nie musi robić badań tylko pisze
    oświadczenie że zdrowy ;-) + zdjęcie + kasa.
    Co dalej nie zmienia faktu że to unijna głupota bo 15 lat to za rzadko
    żeby cokolwiek znaczyło w rozpoznaniu delikwenta czy pomagało w
    czymkolwiek innym. Sztuka dla sztuki. Znaczy dla biurokracji.
    Tak samo jak 6 kratek w DR na badania techniczne ;-)

  • 115. Data: 2013-12-13 13:07:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    zwłaszcza tego, którego nie miałeś

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 116. Data: 2013-12-13 13:09:25
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Ty tak na serio?

    Niestety, pewno na serio i może mieć rację.
    Związek Socjalistycznych Republik Europejskich jest takim samym
    totalitarnym potworem, jak ZSRR. Metody zniewalania jedynie trochę się
    ucywilizowały. Władcy się nauczyli, że przy tych nowych metodach
    znacznie spada prawdopodobieństwo masowych sprzeciwów, które trzeba
    krwawo tłumić. Nie ma gułagów, strzelania do uciekających przez granicę,
    za to jest "przypisywanie do ziemi", przykuwanie ponadpokoleniowymi
    zobowiązaniami, obciążanie odpowiedzialnością za niezawinione zdarzenia,
    totalna inwigilacja i ch.w.c.t.j.
    Wszechwładza "służb" już chyba nie budzi żadnych wątpliwości.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 117. Data: 2013-12-13 13:35:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

> [...]
    > siedzi w gabinecie i rozwiązuje krzyżówki, a kolejka oczekujących na
    > wizytę sięga kilku miesięcy. Mam fakty tak wymieniać do wieczora i

    Za komuny tomograf i rezonans? Chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2013-12-13 13:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

> [...]
    > siedzi w gabinecie i rozwiązuje krzyżówki, a kolejka oczekujących na
    > wizytę sięga kilku miesięcy. Mam fakty tak wymieniać do wieczora i

    Dawaj!

  • 119. Data: 2013-12-13 14:08:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 22:33, Tomasz Stiller pisze:
    > Właśnie dlatego uważam, że powinna być jasna korelacja między
    > legitymującym się papierem, a samym papierem. Skoro zdjęcie jest z przed
    > 20 lat, to może uparwnienia też stracił 15 lat temu? No to sprawdzimy, czy
    > Pan nie jest wielbładem.
    >
    > Dopiero gdy ma jakies _uzasadnione_ wątpliwości, to może rozpocząć
    > kontrolę szczegółową razem ze sprawdzaniem w systemie.

    Ale po co to całe zamieszanie. Patrz Ewuś. Może kulawy ale tak to
    powinno działać.
    Dowód osobisty jako jedyny dokument i wystarczający do potwierdzenia
    wszystkiego w systemach komputerowych.
    Oświadczenie zamiast zaświadczenia. Mniej głupoty w głupim państwie.

    Jak już ktoś obok napisał. Stare prawa jazdy z biegiem czasu i tak by
    przestały istnieć. Po co dla widzimisię urzędnika przy wywołaniu
    ogólnopolskiej awantury podważać i tak nadwątlone zaufanie obywateli do
    państwa.
    Chociaż w sumie już nie ma czego podważać :-)

  • 120. Data: 2013-12-13 14:12:08
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-12-13 10:16, z pisze:
    > Ło matko. Te pismaki to jednak są...
    > badanie lekarskie od kat C w górę. Zwykły Kowalski pisze oświadczenie,
    > dostarcza zdjęcie i buli 100 zł za wydanie kwitka.
    >
    > Ale afera ojojoj :-)

    Skąd takie info? Możesz podać źródło?
    Dzięki
    charwel :)