  • 121. Data: 2013-12-13 14:22:29
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-13 14:12, charwel(Oo)==::: pisze:
    > Skąd takie info? Możesz podać źródło?
    > Dzięki
    > charwel :)

    Z pewnej prorządowej stacji radiowej co tam dużo gadają. :-)
    Zebrali się fachowcy w temacie, wytłumaczyli co i jak oraz wytknęli
    wszystkie niedorzeczności takiego nowego przepisu.
    Dostało się nieprofesjonalnym mediom, senatorom (oni coś źle zapisali i
    takie info poszło) i wszystkim pieniaczom w necie ;-)

  • 122. Data: 2013-12-13 14:23:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Niestety, pewno na serio i może mieć rację.
    > Związek Socjalistycznych Republik Europejskich jest takim samym
    > totalitarnym potworem, jak ZSRR.
    Pierdolenie...

    > Metody zniewalania jedynie trochę się
    > ucywilizowały. Władcy się nauczyli, że przy tych nowych metodach
    > znacznie spada prawdopodobieństwo masowych sprzeciwów, które trzeba
    > krwawo tłumić. Nie ma gułagów, strzelania do uciekających przez
    > granicę, za to jest "przypisywanie do ziemi", przykuwanie
    > ponadpokoleniowymi zobowiązaniami, obciążanie odpowiedzialnością za
    > niezawinione zdarzenia, totalna inwigilacja i ch.w.c.t.j.
    > Wszechwładza "służb" już chyba nie budzi żadnych wątpliwości.

    weź sie chłopie obudź albe weź jakieś leki...

  • 123. Data: 2013-12-13 14:23:59
    Od: "R" <...@n...spam>

    wiadomości news:1612872799.20131213133508@pik-net.pl.invalid...

    > Za komuny tomograf i rezonans? Chcesz o tym porozmawiać?

    A dlaczego za Mieszka I Amerykanie nie wylądowali na Księżycu? Chcesz o tym
    porozmawiać?

  • 124. Data: 2013-12-13 14:25:40
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > inwigilacja i ch.w.c.t.j.
    > Wszechwładza "służb" już chyba nie budzi żadnych wątpliwości.

    Pytanie - jak długo ludzie będą to wytrzymywać, 10, 20 czy 50 lat? Bo to, że
    skończy się krwawo chyba nie budzi niczyich wątpliwości.

  • 125. Data: 2013-12-13 14:27:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > nikt nie pobierał za to opłaty, tylko przed hotelami było trochę
    > parkomatów i kilka strzeżonych parkingów gdzie takie opłaty za
    > parkowanie pobierano. Mogłem spokojnie wyrejestrować auto i zrobić z
    > swojej własności budę dla psa. Mandaty byłe śmiesznie tanie, raz
    > zdobyte prawko miałem na całe życie. Mógłbym tak wymienić długo
    > zalety komuny dla kierowcy nad obecnym systemem w którym kierowca
    > jest sprowadzany do roli dyscyplinowanego na każdym kroku matołka, i
    > traktowanego jak bezrozumne bydle.. A więc kto tu pie**oli?

    mogłeś spokojeni stanąć w kolejce i kupic tania bęzyne już po kilku
    godzinach oczekiwania

    no i ten wybór samochodów, salony pełne samochodów do wyboru do koloru... :)

    Po pierwsze to co z tego że mialeś prawo jazdy w komunie jak nie miałeś czym
    jeździć.

    Pierdolenie jak zwykle, jak tak kochacie komune to jazda do Koreii tylko tej
    właściwej albo na Kubę, tylko weźcie żony żeby miał kto dawać dupy i
    zarabiać na was.

  • 126. Data: 2013-12-13 14:29:28
    Od: z <...@...pl>

    http://audycje.tokfm.pl/audycja/67
    Badania kierowców przy każdej wymianie prawa jazdy.

  • 127. Data: 2013-12-13 14:30:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Są różne gusty - masochizm podchodzi niektórym nawet poza łóżkiem w
    > sypialni. Mi to sprowadzanie mnie przez władze (podobno moich
    > reprezentantów) do roli posłusznego, dyscyplinowanego na każdym kroku
    > bydełka - zupełnie nie odpowiada.

    ale tym sie komuna różni od obecnych czasów że traz jak sie nie zgadzasz z
    włądzą to możesz:
    a - spróbować ja zmienić, wystarczy że znajdziesz odpowiednią ilość podobnie
    myślacych
    b - protestować.

    w komunie mogleś emigrować i to jak cie łaskawie wladza wypuściła.

  • 128. Data: 2013-12-13 14:32:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Stiller wrote:

    > Tak po za tym, żeby podczas kontroli można było szybko zweryfikować
    > posiadane uprawnienia?

    realnie to racja że PJ jest bez sensu skoro policaj może w komputerze
    natychmiast zweryfikowac czy pan Kowalski o nr pesel 7234578274 ma
    uprawneinia do prowadzenia pojazdów.

  • 129. Data: 2013-12-13 14:56:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-13 14:23, Marek Dyjor pisze:

    > Pierdolenie...

    No co chcesz - takie samo p* jak Twoje stwierdzenie, że:
    "w komunie nie miałeś właściwie żadnych praw. ":P

    > weź sie chłopie obudź albe weź jakieś leki...

    No co chcesz, permanentna inwigilacja (nie on pierwszy z tą
    przypadłością), ale telefon komórkowy to pewnie kupił sam,
    konto w banku też ma, zakupy robi kartą i teraz narzeka, że
    służby mają dostęp do danych, które sam podał.
    Wtedy to było dobrze - OC można było sobie podrobić, mieć
    lewy dowód rejestracyjny i prawo jazdy bez stosownych uprawnień,
    ba, mandaty można było spokojnie wyrzucić. Jedyny problem to
    długie kolejki do WK i godzinne załatwianie formalności jak
    już się człowiek doczekał. Szybciej było za kawę i bombonierkę.
    Lepiej było ;)

    PS - byłbym zapomniał o prawie do parkowania ;)

  • 130. Data: 2013-12-13 15:00:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello R,

    > A dlaczego za Mieszka I Amerykanie nie wylądowali na Księżycu? Chcesz o tym
    > porozmawiać?

    "Pierwszy tomograf zainstalowano w szpitalu Atkinson Morley Hospital,
    w Wimbledonie, w Wielkiej Brytanii. Pierwszy pacjent został przebadany
    w 1972 roku."

    Komuna skończyła się w 1989 roku.

    --
    Best regards,