  • Data: 2013-12-13 14:56:22
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 14:23, Marek Dyjor pisze:

    > Pierdolenie...

    No co chcesz - takie samo p* jak Twoje stwierdzenie, że:
    "w komunie nie miałeś właściwie żadnych praw. ":P

    > weź sie chłopie obudź albe weź jakieś leki...

    No co chcesz, permanentna inwigilacja (nie on pierwszy z tą
    przypadłością), ale telefon komórkowy to pewnie kupił sam,
    konto w banku też ma, zakupy robi kartą i teraz narzeka, że
    służby mają dostęp do danych, które sam podał.
    Wtedy to było dobrze - OC można było sobie podrobić, mieć
    lewy dowód rejestracyjny i prawo jazdy bez stosownych uprawnień,
    ba, mandaty można było spokojnie wyrzucić. Jedyny problem to
    długie kolejki do WK i godzinne załatwianie formalności jak
    już się człowiek doczekał. Szybciej było za kawę i bombonierkę.
    Lepiej było ;)

    PS - byłbym zapomniał o prawie do parkowania ;)