  • Data: 2013-12-12 22:33:55
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Dec 2013 21:52:11 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Prezentujesz dość typową przypadłość dla ludzi wychowanych w pewnym
    > systemie - ma być papier, nie jest ważne jaka jest rzeczywistość, ale
    > papier być musi, znaczy jest święty. Co do uczenia takich *rzeczy* -
    > tak, płacimy pieniądze na te służby by nam służyły,
    > a nie by nas prześladowały.

    Wręcz przeciwnie. Uważam, że papier powinien być odzwierciedleniem
    żeczywistści i sam fakt jego posiadania powinien o czymś świadczyć.

    Chciałbym, aby po okazaniu tego świstka funkcjonariusz mnie nie
    prześladował szczegółową kontrolą w systemie, która z założenia trwa. Bo
    może OC wydrukował wczoraj w domu, bo może mu uprawnienia cofneli dwa
    lata temu itp. Bo może jedzie kradzionym....

    Właśnie dlatego uważam, że powinna być jasna korelacja między
    legitymującym się papierem, a samym papierem. Skoro zdjęcie jest z przed
    20 lat, to może uparwnienia też stracił 15 lat temu? No to sprawdzimy, czy
    Pan nie jest wielbładem.

    Dopiero gdy ma jakies _uzasadnione_ wątpliwości, to może rozpocząć
    kontrolę szczegółową razem ze sprawdzaniem w systemie.

    Tomek