  • Data: 2013-12-13 01:23:28
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 23:51:04 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Jasne, tylko to jest nieco inna patologia, którą należało by eliminować
    > osobno.

    Z całą pewnością należy ją zlikwidować najpierw, niż dobudowując do
    niedziałającego obecnie systemu kolejne przybudówki.

    > Dokładnie tak. To w zupełności wystarczy. Niemniej trzeba doprowadzić do
    > sytuacji, w której znalezienie innego lekarza, który uprawnienia jednak
    > podbije będzie zmikoma.

    Ile miliardów zł uważasz że warto wydać na takie przedsięwzięcie?
    I jakich konkretnych efektów wydania tych miliardów się spodziewasz?
    I czy aby na pewno nie ma żadnych możliwości lepszego wydania tych
    pieniędzy niż w ten właśnie sposób?

    Bo mowa o sporych pieniądzach - 20mln kierowców jak zapłaci po 100zł dla
    lekarza i 100zł za nowy dokument, to właśnie wydałeś 4 mld zł.
    A tu jeszcze trzeba do systemu dorobić całą biurokracje, kontrolę,
    zarządzanie.

    > Zupełnie nie spoglądam na to przez perspektywę wypadków. Tych kwestii nie
    > powinno się w tym przypadku łączyć. Chodzi raczej o zachowanie ogólnej
    > "sprawności" w prowadzeniu pojazdu.

    Ja rozumiem, to bardzo szczytny cel.
    Ale jaki konkretny efekt chcesz uzyskać?

    Zmniejszenie liczby ofiar na drogach, zwiększenie średnich prędkości,
    wzrost PKB, zmniejszenie bezrobocia, poprawienie sytuacji zawodowej
    lekarzy?
    Co, jak i za ile?
    I czy na pewno warte jest to tych konkretnych pieniędzy?