  • 1. Data: 2012-03-07 08:46:54
    Temat: Wykonywanie "fotoboardów" i napinanie wydruków na blejtramy
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    syn znajomego ma do napisania pracę m.in. na temat wydruków dużych
    formatów i sposób umieszczania ich m.in. na piankach i blejtramach.
    Poprosił mnie o pomoc w zrobieniu tej pracy, jednak moja wiedza w tym
    temacie jest mocno ograniczona. Czy znacie (i moglibyście się podzielić)
    strony, na których są umieszczone informacje na takie tematy? Chodzi
    zarówno o informacje nt. samego wydruku jak i maszyn i materiałów, które
    są potrzebne do wykonania wydruku oraz umieszczenia go na piance/blejtramie.

    Tomek

  • 2. Data: 2012-03-07 09:35:26
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-03-07 09:46, ...:::Tomek:::... pisze:
> [...]
    > formatów i sposób umieszczania ich m.in. na piankach i blejtramach.
    > Poprosił mnie o pomoc w zrobieniu tej pracy, jednak moja wiedza w tym

    To powiedz o tym synkowi i nie rób znajomych w wała.
    W internecie to może sobie sam wszystko poszukać, bez pomocy super speca
    znajomego.

  • 3. Data: 2012-03-07 17:10:00

    W dniu 2012-03-07 10:35, Dawid pisze:
    > To powiedz o tym synkowi i nie rób znajomych w wała.
    > W internecie to może sobie sam wszystko poszukać, bez pomocy super speca
    > znajomego.

    A Tobie kto wyżarł dżem z pączka? Nie chcesz pomagać, to nie pomagaj,
    ale jadem też pluć nie musisz.

    Tomek