  • 11. Data: 2011-08-11 09:59:01
    Temat: Re: Wykaz wrednych moderatorów Elektrody.
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Tak, tak , wprowadzcie moderatora na grupe a po miesiacu bedzie to
    samo na elektrodzie. I znowu bedzie placz.
    Elektroda ma (miala) swoje zalety, ale nie ma co za nia tak plakac.

  • 12. Data: 2011-08-11 10:58:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    Thursday, August 11, 2011, 11:59:01 AM, you wrote:

    > Tak, tak , wprowadzcie moderatora na grupe a po miesiacu bedzie to
    > samo na elektrodzie. I znowu bedzie placz.
    > Elektroda ma (miala) swoje zalety, ale nie ma co za nia tak plakac.

    A ktoś chce moderatora na grupie? Grupa sobie doskonale radzi bez tego
    - wystarczy parę PLONKów i jest spokój.

    Jest miejsce na tym świecie dla Elektrody, jest i miejsce dla grupy
    dyskusyjnej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-08-11 14:11:43
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 10, 1:05 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Archiwum newsow tez jest przypadkowe :-)
    >
    > Zalaczniki niby w usenecie sa, moze by przekonac administratorow zeby
    > zezwolili na takie do 10kB.

    Ale to jeden kit. Bo jak taka elektroda padnie i zniknie to pociagnie
    naraz wszystko. Ostatnio o takie cos otarlo sie forum OESF...

    > To by sie przydalo - taki wspolczynnik waznosci, ktory autor sam definiuje.

    w guglu jest.

  • 14. Data: 2011-08-11 17:51:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Remek wrote:
    (ciap)
    > Dobrze
    > byłoby założyć grupę o Elektrodzie.

    To załóż.

    --
    Włodek

  • 15. Data: 2011-08-11 18:52:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > To załóż.

    Moderowaną?

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2011-08-11 20:47:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Moderowaną?

    Nie wiem czy w hierarchi alt się da, pewnie nie, ale ja nie chcę nic
    zakładać.

    --
    Włodek

  • 17. Data: 2011-08-11 21:16:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Nie wiem czy w hierarchi alt się da, pewnie nie, ale ja nie
    > chcę nic zakładać.

    Dlaczego w alt? Temat tak ważki, że zasługuje na pl. TS dawno
    nowej-grupy nie zakładał, powinien się ucieszyć z RFD.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2011-08-15 08:47:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Thursday, August 11, 2011, 8:52:03 PM, you wrote:

    > Moderowaną?

    Taaaa... Będą usuwane wszelkie posty przychylne Elektrodzie i jej
    moderatorom ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-08-15 08:49:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Thursday, August 11, 2011, 10:47:22 PM, you wrote:

    > Nie wiem czy w hierarchi alt się da, pewnie nie, ale ja nie chcę nic
    > zakładać.

    Ale dlaczego w hierarchii alt? Niech zakłada w pl.* ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-08-15 17:29:30
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Taaaa... Będą usuwane wszelkie posty przychylne Elektrodzie i jej
    > moderatorom ;)

    Twierdzisz, że moderator tej grupy będzie wredny?

    MD